تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20775.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی تاس و تخت؛ یاتزی

صرفِ نوستالژی بودن یک بازی موبایل، شاید هیجان انگیز باشد و در نگاه اول مخاطب را به یک اثر جذب کند اما چیزی که مهم‌تر است این است که بازی چگونه توانسته در عین نوستالژی ...

صرفِ نوستالژی بودن یک بازی موبایل، شاید هیجان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - انگیز باشد و در نگاه اول مخاطب را به یک اثر جذب کند اما چیزی که مهم‌تر است این است که بازی چگونه توانسته در عین نوستالژی بودن خودش را با حال و هوای امروزی بروز کند.

بعضی از بازی‌های نوستالژی، ویژگی‌هایِ سرگرمی که از آن الهام گرفته‌اند را با تغییرات خیلی کم روی موبایل پیاده‌سازی می‌کنند. غافل از اینکه این سرگرمی‌های قدیمی ممکن است ویژگی‌هایی داشته باشند که تجربه‌شان دقیقا به همان شکل کاربر امروزی را خسته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - کند.

«تاس و تخت» - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - به عنوان نسخه فارسی شده Yahtzee With Buddies، این مسئله را کاملا رعایت کرده و تقریبا همه چیز آن‌قدر راحت و بدون دردسر است که مهم نیست اصلا این بازی را بشناسید یا به آن علاقه داشته باشید، باز می‌توانید از تاس و تخت لذت ببرید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران
رابط کاربری بازی در قسمت مسابقاتش به ساده‌ترین و کاربردی‌ترین شکل ممکن طراحی شده است.

تاس و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - تخت در واقع نسخه موبایلی یاتزی است، یکی از سرگرمی‌های با تاس که در آن بازیکن با توجه به عددهایی که به دست می‌آورد، امتیازاتی می‌گیرد و در پایان هر کسی که امتیازاتش بیشتر باشد برنده مسابقه را ترک می‌کند.

در یاتزی هر مسابقه ۱۳ مرحله تاس انداختن دارد، در هر مرحله می‌شود سه بار تاس‌ را انداخت و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - به دنبال آن بازیکن می‌تواند بسته به اعداد روی تاس‌ها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - یکی از خانه‌های بازی را پر کند؛ بازی ۱۳ خانه متفاوت داشته و بنابراین در هر مرحله باید یک خانه پر شود.

حالا سوال اینجاست اگر اعداد برنده را مشخص می‌کنند، بازی خیلی زیاد وابسته به شانس نمی‌شود؟ حقیقت اینجاست - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - که بخشی از بازی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - هم به شانس بستگی دارد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران
در بازی مسابقات همزمان نیستند و هر کس می‌تواند نوبتش را بعد بازی کند. همچنین بازی قابلیتی گذاشته تا همزمان بتوانید چند بازی را با هم پیش ببرید.

ولی اینکه با توجه به اعداد روی تاس کدام خانه را انتخاب کنید یا در هر دور چه تاس‌هایی را دوباره بیاندازید خودشان نقش مهمی روی پیروزی ایفا می‌کنند و همین مدیریت تاس‌ها بازی را از کاملا شانسی بودن جدا کرده است.

تاس و تخت هرچند ایده اورجینالی ندارد و حتی در زمینه پیاده سازی یاتزی یک بازی موبایل دیگر را الگو قرار داده اما بازی همان برگ برنده‌ای که گلمراد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - را جذاب کرده بود، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - دارد.

تاس و تخت تا حد نسبتا خوبی تلاش کرده تا به عنوان نسخه فارسی Yahtzee With Buddies، حداقل از لحاظ ظاهری از المان‌های ایرانی استفاده کند و این مسئله از همان آموزش اولیه فوق‌العاده‌اش مشخص است. البته این ویژگی به اندازه گلمراد در چشم نیست اما همین هم کافیست تا مخاطب داخلی بهتر بتواند با بازی یاتزی که شاید اصلا آن را نشناسد ارتباط برقرار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - کند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران

تاس و تخت، یاتزی آنلاین‎

سازنده: استودیوی پاییزان قیمت: رایگان با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 32 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone