🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12766.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپ Xbox Game Streaming با پشتیبانی از کنترل‌های لمسی و ژیروسکوپ مشاهده شد

مایکروسافت در حال نهایی‌سازی اپلیکیشن ویندوزی Xbox Game Streaming است که امکان دسترسی به بازی‌های سرویس xCloud را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن در واقع به کاربران ویندوز اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را از روی ...

مایکروسافت در حال نهایی‌سازی اپلیکیشن ویندوزی Xbox Game Streaming است - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - که امکان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - دسترسی به بازی‌های سرویس xCloud را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن در واقع به کاربران ویندوز - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را از روی ایکس باکس سری ایکس یا ایکس باکس سری اس خود و یا xCloud استریم کنند.

در حال حاضر امکان استریم بازی‌های ایکس باکس‌های جدید از طریق ویندوز وجود ندارد و اپلیکیشن فعلی Xbox Console Companion - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند. ولی اپ بعدی مایکروسافت این مشکل را برطرف خواهد کرد و برای اولین بار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - دسترسی به xCloud را در اختیار کاربران ویندوز قرار می‌دهد.

به‌گزارش وب‌سایت TheVerge که به نسخه بتای این اپلیکیشن دست - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - یافته، قابلیت بازی از راه دور با ایکس باکس‌ها شبیه سازوکار فعلی Xbox Console Companion عمل می‌کند. یعنی می‌توانید به‌صورت از راه دور ایکس باکس‌های خود را روشن کنید، روی اکانت خودتان وارد شوید و از هر جایی که هستید بازی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - کنید.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان

اپلیکیشن Xbox Game Streaming حالا به‌طور کامل از ورودی‌های لمسی پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - می‌کند تا محصولات سری سرفیس و سایر دستگاه‌های لمسی هم بتوانند بدون کنترلر بازی‌های ایکس باکس را تجربه کنند. علاوه بر این، مایکروسافت ظاهرا در حال آماده‌سازی نوعی از پشتیبانی ژیروسکوپی در این برنامه است. این برنامه اکنون گزینه‌ای برای فعال‌سازی این قابلیت دارد، ولی به نظر نمی‌رسد که طراحی آن هنوز کامل شده باشد.

مایکروسافت همچنین در حال آماده‌سازی استریم 1080p با xCloud است که جایگزین استریم فعلی 720p خواهد شد. این قابلیت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسالم استان گیلان - تجربه انجام بازی‌های مختلف را بر روی دستگاه‌های ویندوزی ارتقا می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که اپلیکیشن Xbox Game Streaming دقیقا چه زمانی برای عرضه عمومی آماده خواهد شد. طبق شایعات مایکروسافت احتمالا ظرف چند هفته آینده رویدادی برگزار می‌کند تا اخبار جدید خود را در دنیای گیم اعلام کند. بنابراین احتمال داده می‌شود که به زودی اطلاعات بیشتری پیرامون برنامه‌های این شرکت برای xCloud در دسترس ما قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone