🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  3. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12757.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات جدیدی از مشخصات شیائومی ردمی نوت ۱۰ افشا شد

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ چند روز دیگر یعنی در ۱۴ اسفند معرفی می‌شوند، با این حال شاهد افشای مشخصات آن‌ها هستیم. حالا جزئیات جدیدی درباره نسخه استاندارد این سری منتشر شده که از تجهیز ...

گوشی‌های سری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان - ردمی نوت ۱۰ چند روز دیگر یعنی در ۱۴ اسفند معرفی می‌شوند، با این حال شاهد افشای مشخصات آن‌ها هستیم. حالا جزئیات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان - جدیدی درباره نسخه استاندارد این سری منتشر شده که از تجهیز نسخه جهانی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ به چیپ اسنپدراگون ۶۷۸ خبر می‌دهد.

به تازگی تصاویری از نسخه جهانی این گوشی به همراه جعبه آن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان - افشا شده که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان - علاوه بر اینکه طراحی آن را به نمایش می‌گذارند، ما را با بخشی از مشخصات فنی این دستگاه هم آشنا می‌کنند.

در این تصاویر روکش روی گوشی حاوی بخشی از مشخصات است که از تجهیز آن به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED DotDisplay خبر می‌دهد. طبق این تصاویر و البته گزارش‌های قبلی، دوربین سلفی این دستگاه درون یک حفره در مرکز نمایشگر قرار می‌گیرد.

ردمی برای این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان - محصول چیپ اسنپدراگون ۶۷۸ را درنظر می‌گیرد که یک تراشه 4G است. کوالکام اواخر سال گذشته میلادی از این چیپ رونمایی کرد که نسخه بروز شده اسنپدراگون ۶۷۵ مورد استفاده در ردمی نوت ۷ پرو محسوب می‌شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان

ردمی نوت ۱۰ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که ظرفیتش کمی پایین‌تر از باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی گوشی ردمی نوت ۹ است. با این وجود این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند که سرعت شارژ بالاتری را نسبت به نسل قبلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان - مجهز می‌شود. در تصاویر اخیر تنها به همراهی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان - این سنسور توسط دوربین‌های اولترا واید و ماکرو اشاره شده و اطلاع دقیقی از رزولوشن آن‌ها نداریم.

اگرچه در این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سقز استان کردستان - تصاویر اطلاعاتی درباره نرم افزار ردمی نوت ۱۰ وجود ندارد، اما انتظار می‌رود بطور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MIUI 12‌ باشد.

ردمی علاوه بر نسخه استاندارد، به احتمال زیاد از نسخه‌های پرو و پرو مکس نوت ۱۰ هم رونمایی خواهد کرد که مشخصات فنی بهتری خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مانوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر سپهر سقز اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در سپهر شهر سقز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone