🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12786.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل از احتمال توسعه لباسی با قابلیت‌های هوشمند خبر می‌دهد

مطابق پتنت جدیدی که از اپل به دست آمده، کوپرتینویی‌ها مشغول توسعه «دکمه‌های پارچه‌ای هوشمندی» هستند که می‌توانند درون لباس کاربران کار گذاشته شوند. اپل در توضیحات این پتنت می‌گوید از این فناوری می‌توان برای ...

مطابق پتنت جدیدی که از اپل به دست آمده، کوپرتینویی‌ها مشغول توسعه «دکمه‌های پارچه‌ای هوشمندی» هستند که می‌توانند درون لباس کاربران کار گذاشته شوند. اپل در توضیحات این پتنت می‌گوید از این فناوری می‌توان برای ایجاد ارتباط بین کامپیوترها، تلفن‌ها، بند ساعت‌ها، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - آویزها و پوشاکی مثل کلاه، کمربند، مچ‌بند، هدبند، جوراب، دستکش، پیراهن، شلوار و غیره استفاده کرد.

این ایده ظاهرا در برابر ایده گوگل برای پوشاک هوشمند موسوم به پروژه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - Jacquard مطرح شده که در آن از الیافت رسانا، حسگرها و «دکمه‌ها» برای ارتباط با تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شود. از محصولات پروژه Jacquard می‌توانیم به یک کت جین اشاره کنیم که با همکاری شرکت Levi ساخته - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - شده و با ضربه زدن روی آستین لباس اجازه کنترل موبایل را فراهم می‌کند. محصول دیگر این پروژه یک کوله‌پشتی حاصل همکاری با شرکت سامسونیت است که در هر پیچ به شما آدرس می‌دهد و از طریق بندهای خود امکان کنترل موسیقی را فراهم می‌کند.

اگرچه فعلا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - نمی‌دانیم که اپل چگونه می‌خواهد از پارچه هوشمند خود استفاده کند، اما استفاده از این فناوری در لباس‌های ورزشی محتمل است. این شرکت در ماه‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی در حوزه سلامت داشته و سرویس‌هایی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - مثل اپل فیتنس پلاس را راه‌اندازی کرده است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم

پتنت اپل توضیح می‌دهد که دستگاه‌های پوشیدنیِ دارای «دکمه‌های هوشمند» می‌توانند اطلاعات خصوصی بیشتری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - درباره کاربر گردآوری کنند. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - برای مثال، از داده‌های تندرستی و تناسب اندام می‌توان برای کسب اطلاعات پیرامون سلامتی کلی کاربر استفاده کرد. این فناوری همچنین می‌تواند از طریق ارائه بازخوردهای مثبت مشوقی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - برای دستیابی کاربران به اهداف سلامتی باشد.

پوشاک ورزشی با «دکمه‌های هوشمند» به کاربر اجازه می‌دهد تا در شرایطی که نمی‌توان از صفحه لمسی اپل واچ استفاده کرد (مثلا در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - استخر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - یا زمانی که کاربر دستکش به دست دارد)، اپلیکیشن‌های ورزشی را کنترل - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قنوات استان قم - کند. این فناوری در صورت اتصال به حسگرهای گوناگون می‌تواند برای فعالیت‌هایی مثل یوگا و وزنه‌برداری استفاده شود و به‌صورت لحظه‌ای بازخوردهایی را درباره ژست و فرم بدن ارائه کند.

با این حال نباید فراموش کنیم که پتنت‌ها هرگز متضمن عرضه محصول نیستند. ولی با توجه به مسیری که اپل در آن قرار گرفته بعید نیست که در آینده چنین محصولاتی را از این شرکت ببینیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone