🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12765.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

کدام سازندگان گوشی‌های هوشمند اندروید ۱۱ را سریع‌تر منتشر کردند؟

چندین ماه از انتشار نسخه رسمی و پایدار اندروید ۱۱ می‌گذرد، با این حال هنوز تمام گوشی‌های واجد شرایط آن را دریافت نکرده‌اند. با وجود اینکه نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ به تازگی منتشر شده، ...

چندین ماه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - از انتشار نسخه رسمی و پایدار اندروید ۱۱ می‌گذرد، با این حال هنوز تمام گوشی‌های واجد شرایط آن را دریافت نکرده‌اند. با وجود اینکه نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - تازگی منتشر شده، تصمیم داریم در این مطلب نگاهی به شرکت‌هایی داشته باشیم که در مدت کوتاهی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - پس از انتشار رسمی، اندروید ۱۱ را در اختیار کاربران قرار دادند.

در این مطلب برندها به ترتیب ارائه اندروید ۱۱ برای گوشی‌هایشان قرار گرفته‌اند. انتشار نسخه جدید اندروید - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - توسط سازندگان گوشی‌های هوشمند برای مناطق مختلف در بازه زمانی متفاوتی صورت می‌گیرد، بنابراین شاید گوشی شما در تاریخ این مطلب اندروید ۱۱ را دریافت نکرده باشد و چند روز بیشتر صبر کرده - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - باشید.

باید به این نکته توجه کنید که در لیست زیر گوشی‌های پیکسل وجود ندارند چرا که گوگل سریعتر از سایر برندها - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - نسخه‌های جدید اندروید را برای گوشی‌هایش منتشر می‌کند. برای مثال اندروید ۱۱ در تاریخ ۱۸ شهریور برای این محصولات منتشر شد. علاوه بر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - این، در لیست - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - زیر زمان انتشار نسخه پایدار نه بتای اندروید ۱۱ درنظر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - گرفته شده است.

وان پلاس

تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران

وان پلاس زودتر از سایر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - برندها این نسخه از اندروید را برای محصولاتش منتشر کرد و تقریبا یک ماه (یا بطور دقیق ۳۲ روز) پس از انتشار رسمی از سوی گوگل، نسخه پایدارش را در اختیار کاربران گوشی‌های وان پلاس ۸ و ۸ پرو قرار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - داد. اگرچه این کمپانی اندروید ۱۰ را تنها ۱۸ روز پس از انتشار رسمی برای محصولاتش منتشر کرد، اما در اندروید ۱۱ سریعتر از رقبا عمل کرد.

اوپو

تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران

اوپو دومین برند این لیست است که سریعتر از دیگر کمپانی‌ها اندروید ۱۱ را برای محصولاتش منتشر کرد. این کمپانی ۵۶ روز پس از انتشار رسمی این سیستم عامل، - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - آن را در اختیار گوشی‌های سری فایند ایکس ۲ قرار داد. در حال حاضر این نسخه از اندروید برای تعداد - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - دیگری از گوشی‌های اوپو منتشر شده - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - است.

شیائومی

تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران

شیائومی یکی دیگر از برندهای چینی موجود در این لیست است که با سرعت بالایی اندروید ۱۱ را برای گوشی‌هایش منتشر کرد. این کمپانی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - ۶۲ روز پس از انتشار رسمی اندروید ۱۱، آن را در اختیار کاربران گوشی‌های می ۱۰ و می ۱۰ پرو قرار داد که بسیار کمتر از فاصله ۱۲۲ روزه انتشار اندروید ۱۰ محسوب می‌شود. این کمپانی اندروید ۱۱ را تا به امروز برای بسیاری از محصولاتش منتشر کرده است.

ریلمی

تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران

چهارمین کمپانی این لیست هم چینی است. ریلمی در تاریخ ۱۴ آذر یعنی ۸۷ روز پس از انتشار رسمی اندروید ۱۱، آن را در اختیار کاربران گوشی ریملی X50 پرو قرار داد. تعدادی بیشتری از موبایل‌های این کمپانی در سه ماهه اول و دوم ۲۰۲۱ این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ

تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران

بالاخره نوبت به یک کمپانی غیرچینی می‌رسد. سامسونگ ۹۵ روز پس از انتشار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - رسمی، آن را در اختیار کاربران گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ قرار گرفت. این بروزرسانی پیش از پایان ۲۰۲۰ برای بسیاری از کاربران گوشی‌های سری گلکسی S20 و نوت ۲۰ در کشورهای مختلف منتشر شد.

سونی

تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران

ژاپنی‌ها مدت کوتاهی پس از سامسونگ اندروید - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - ۱۱ را برای محصولشان منتشر کردند. اکسپریا ۱ مارک ۲ اولین گوشی سونی بود که ۹۷ روز پس از انتشار نسخه رسمی، اندروید ۱۱ را دریافت کرد. البته یک هفته پس از انتشار این نسخه در تایوان، کاربران در کشورهای اروپایی آن را تجربه کردند.

ایسوس

تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران

ایسوس که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - در زمینه انتشار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - اندروید ۱۰ برای محصولاتش عملکرد سریع و مناسبی داشت و این نسخه را نزدیک به دو ماه پس از انتشار رسمی ارائه کرد، اندروید ۱۱ را ۱۱۲ روز پس از انتشار رسمی در اختیار کاربران ذن‌فون ۶ قرار داد.

ال - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - جی

تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران

ال جی ۱۴۴ روز پس از انتشار رسمی اندروید ۱۱، این نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل را برای گوشی ولوت منتشر کرد. تعدادی از گوشی‌های این برند در سه ماهه اول و برخی دیگر در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ این نسخه از اندروید را بطور گسترده دریافت خواهند کرد.

موتورولا

تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران

موتورولا که معمولا با سرعت بالایی برای گوشی‌هایش بروزرسانی منتشر می‌کند، برای اندروید ۱۱ عملکرد مناسبی نداشت و ۱۴۴ روز از پس انتشار رسمی، آن را در اختیار کاربران گوشی موتو جی پرو قرار داد. این کمپانی می‌خواهد این بروزرسانی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - را برای شمار بالایی از محصولاتش شامل سری ریزر، اج، وان و جی در سال جاری میلادی منتشر کند.

نوکیا (HMD Global)

تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران

شرکت HMD Global که گوشی‌های نوکیا را در بازار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - عرضه می‌کند، عملکرد بسیار نامناسبی نسبت به اندروید ۱۰ داشته. در حالی که ۳۶ روز پس از انتشار رسمی اندروید ۱۰ این نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل در اختیار کاربران نوکیا ۸.۱ قرار گرفت، - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ساری استان مازندران - خریداران نوکیا ۸.۳ پس از ۱۴۷ روز به اندروید ۱۱ دسترسی پیدا کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone