🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12781.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به گوشی تاشوی هواوی میت X2 [تماشا کنید]

میت X2 جدیدترین گوشی تاشو هواوی با چیپست قدرتمند کرین ۹۰۰۰، مجهز به دوربین چهارگانه و دو نمایشگر با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی است. در ویدیوهای منتشر شده از این موبایل پک کامل جعبه ...

میت X2 جدیدترین گوشی تاشو هواوی با چیپست قدرتمند کرین ۹۰۰۰، مجهز به دوربین چهارگانه و دو نمایشگر با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی است. در ویدیوهای منتشر شده از این موبایل پک کامل جعبه و مشخصات ظاهری و قابلیت‌های آن به نمایش گذاشته شده‌اند.

همان‌طور که در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده مشاهده می‌کنید،‌ هواوی محافظ هر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فسا استان فارس - دو نمایشگر دستگاه را پیش از عرضه روی صفحه نمایش‌ها قرار داده است. در داخل جعبه موبایل علاوه بر گوشی هوشمند تاشو،‌ سوپر شارژر ۶۶ واتی و هدفون دیده می‌شود.

علاوه بر این هواوی در جعبه میت ایکس ۲ کیف چرمی در ابعاد گوشی قرار داده است تا کاربران بتوانند موبایل تاشو جدید خود را برای محافظت بیشتر در آن قرار دهند.

هواوی میت ایکس ۲ از دو نمایشگر داخلی و بیرونی بهره می‌برد. نمایشگر داخلی این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فسا استان فارس - گوشی هوشمند ۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل و نمایشگر بیرونی ۶.۴۵ اینچی با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۱۶۰ پیکسل است. هر دو نمایشگر گوشی تاشو هواوی از نوع OLED  و نرخ تازه سازی آنها حداکثر ۹۰ هرتز است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فسا استان فارس

نمایشگرهای داخلی و بیرونی گوشی تاشو هواوی از نمایشگر گلکسی زد فولد 2 با ابعاد ۷.۶ و ۶.۲ اینچی کمی بزرگتر است. چینی‌ها دومین - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فسا استان فارس - گوشی تاشو خود را با چیپست قدرتمند کرین ۹۰۰۰، رم ۸ گیگابایتی و باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی  در دسترس کاربران - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فسا استان فارس - قرار می‌دهند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فسا استان فارس

در پنل پشتی جدیدترین گوشی تاشو هواوی،‌ ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض،‌ ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری و در نهایت دوربین دوربین ۸ مگاپیکسلی SuperZoom با بزرگنمایی اپتیکال ده برابری جای گرفته است.

هواوی میت ایکس ۲ مجهز به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که در قسمت بیرونی دستگاه قرار دارد. نمایشگر داخلی گوشی فاقد دوربین سلفی است. هواوی میت ایکس ۲ از امروز با قیمت ۲۷۸۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone