🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12762.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

«اپل گلس» احتمالا قابلیت پاکسازی خودکار شیشه‌ها و سیستم صوتی 3D دارد

عینک واقعیت افزوده اپل که فعلاً با نام «اپل گلس» شناخته می‌شود احتمالاً از قابلیت تمیز شدن خودکار و سیستم تشخیص صدای رادار مانند برخوردار خواهد بود. به گزارش «اپل اینسایدر»، اپل به تازگی پتنت ...

عینک واقعیت افزوده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی - اپل که فعلاً با نام «اپل گلس» شناخته می‌شود احتمالاً از قابلیت تمیز شدن خودکار و سیستم تشخیص صدای رادار مانند برخوردار خواهد بود.

به گزارش «اپل اینسایدر»، اپل به تازگی پتنت جدیدی با موضوع «بازخورد مبتنی بر صدا برای یک وسیله الکترونیکی نصب شونده روی سر» به ثبت رسانده که نشان می‌دهد این شرکت سرگرم توسعه قابلیتی برای عینک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی - AR خود است که به آن توانایی تشخیص صداهای - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی - دور و مکان آنها را می‌دهد.

در پتنت به جزئیات عملکرد این قابلیت اشاره‌ای نشده، اما اپل گلس احتمالاً منشاء صداهایی که فراتر از میدان شنوایی کاربر هستند را با نوتیفیکیشن به او اطلاع خواهد داد. به عبارت دیگر، به کمک این عینک می‌توان منشاء صداهایی را تشخیص داد که در حالت عادی امکان شنیدن آنها وجود ندارد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی

اپل پیشتر پتنت دیگری ثبت کرده بود که نشان می‌داد این عینک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی - احتمالاً از سیستم صوتی سه بعدی برخوردار خواهد بود. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی - حال پتنت جدید نشان می‌دهد که اپل می‌خواهد قابلیت‌های سیستم صوتی عینک AR خود را بیش از پیش افزایش دهد.

پتنت دیگری که سه روز قبل (۲۵ فوریه) - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی - توسط کمپان کوپرتینونشین به ثبت رسیده نشان می‌دهد اپل گلس ممکن است از قابلیت پاکسازی خودکار شیشه‌ها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی - یا به قول اپل «آپتیکالز» (Opticals) برخوردار باشد. این سند حق اختراع که با عنوان «کنترل ذره برای وسیله الکترونیکی نصب شونده روی سر» ثبت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شازند استان مرکزی - شده، وسیله‌ای را توصیف می‌کند که به طور خودکار غبار و دیگر اشیای خارجی را از روی شیشه‌های عینک یا آنطور که اپل می‌گوید «ماژول‌های اپتیکی» پاک می‌کند.

جزئیات چگونگی پاکسازی شیشه‌های اپل گلس معلوم نیست، اما آنطور که در پتنت آمده این محصول می‌تواند با استفاده از لرزش‌ها گرد و غبار را از روی شیشه‌های عینک حذف کند. اپل گلس احتمالاً اوایل سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone