🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  4. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12772.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از تشخیص چهره در عینک هوشمند فیسبوک منوط به وجود بسترهای قانونی است

مدیر بخش واقعیت افزوده و واقعیت مجازی فیسبوک، «اندرو بازورت» (Andrew Bosworth)، پنج‌شنبه هفته پیش در جلسه‌ای درون سازمانی به کارمندان خود گفته که این شرکت فعلا مشغول ارزیابی چارچوب‌های قانونی است تا درباره استفاده ...

مدیر بخش واقعیت افزوده و واقعیت مجازی فیسبوک، «اندرو بازورت» (Andrew Bosworth)، پنج‌شنبه هفته پیش در جلسه‌ای درون سازمانی به کارمندان خود گفته که این شرکت فعلا مشغول ارزیابی چارچوب‌های قانونی است تا درباره استفاده از فناوری تشخیص چهره درون دستگاه‌های - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - خود تصمیم بگیرد.

در این جلسه یکی از کارمندان از مدیر فیسبوک پرسید که در صورت فراگیری عینک‌های هوشمند آیا مردم می‌توانند درخواست کنند که چهره‌شان غیرقابل جستجو باشد یا نه. این کارمند که هویت او - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - مشخص نیست به‌طور - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - خاص درباره نگرانی‌های مربوط به استفاده از این فناوری در دنیای واقعی و مشکل کسانی صحبت کرد که به دنبال مردم عادی می‌افتند و آن‌ها را تعقیب می‌کنند. بازورت در پاسخ گفت: «تشخیص چهره...شاید حساس‌ترین مسئله‌ای باشد که مزایا و معایب واضحی دارد، ولی نمی‌دانیم که چه تعادلی باید بین آن‌ها برقرار کنیم.»

مطابق گزارش جلسه، بازورت بلافاصله تاکید کرد که هنوز تصمیمی گرفته نشده و قوانین - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - موجود می‌تواند از ارائه قابلیت جستجوی افراد بر اساس چهره آن‌ها در دنیای واقعی جلوگیری کند. او سپس به توئیتر رفت و در صفحه خود نوشت که فیسبوک با آغوش باز آماده دریافت ایده‌های گوناگون پیرامون عینک‌های واقعیت افزوده خود بوده و فرآیند توسعه این محصولات هنوز در مراحل اولیه است.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران

بازورت در توئیت دیگری نوشت: «تشخیص چهره به دلایل مشخص و - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - منطقی موضوع به شدت بحث‌برانگیزی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - است و چندی قبل به این موضوع - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - اشاره کردم که چطور می‌توانیم درباره مزایا و معایب آن گفتگویی کاملا عمومی داشته باشیم. من در جلسه امروزمان به‌طور خاص گفتم که محصول فیسبوک بدون این فناوری هم مشکلی نخواهد داشت، اما اگر به نحوی که عموم مردم و نهادهای قانون موافق باشند، بتوانیم از این فناوری استفاده کنیم، کاربردهای جذابی برای آن مطرح است.»

فیسبوک اولین بار پارسال به طور عمومی از پروژه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - عینک‌های هوشمند خود سخن گفت و مدعی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - شد که آن‌ها - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - را در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌کند. این عینک‌ها ظاهرا با همکاری شرکت Ray-Ban ساخته می‌شوند و احتمالا به رقابت مستقیم با محصولات برندهایی نظیر اسنپ‌چت و آمازون می‌روند.

فیسبوک قبلا در شبکه اجتماعی خود از فناوری تشخیص چهره برای شناسایی چهره افراد درون تصاویر و تگ‌گذاری روی آن‌ها استفاده کرده بود. البته این اتفاق برای آن‌ها بی‌دردسر نبود و همین امروز در خبر دیگری اعلام شد که این شرکت به خاطر استفاده از سیستم تشخیص چهره در ایالت ایلینوی آمریکا محکوم به پرداخت ۶۵۰ میلیون - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بابل استان مازندران - دلار غرامت شده است. حالا با توجه به گمانه‌زنی‌های استفاده از تشخیص چهره در محصول مهمی مثل عینک که در هر محیطی می‌تواند به کار گرفته شود، این مسئله اهمیت دوچندانی پیدا و فیسبوک را مجاب کرده تا اول بسترهای حقوقی موجود را بررسی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone