🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  3. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12777.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی M12 با نمایشگر ۹۰ هرتزی را اعلام کرد

سامسونگ به‌زودی در تاریخ ۱۱ مارس مصادف با ۲۱ اسفند از گلکسی M12 رونمایی می‌کند. این گوشی جانشین گلکسی M11 خواهد بود و حالا تیزری که از این دستگاه بر روی فروشگاه آمازون منتشر شده ...

سامسونگ به‌زودی در تاریخ ۱۱ مارس مصادف با ۲۱ اسفند از گلکسی M12 رونمایی می‌کند. این گوشی جانشین گلکسی M11 خواهد بود و حالا تیزری که از این دستگاه بر روی فروشگاه آمازون منتشر شده بخشی از مشخصات فنی این گوشی را تایید می‌کند.

هفته پیش، یکی از مدیران سامسونگ بخشی از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر ساری استان مازندران - مشخصات کلیدی گلکسی M12 را اعلام کرد و امروز - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر ساری استان مازندران - همین مشخصات توسط آمازون تایید شده است. گلکسی M12 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع Infinity-V - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر ساری استان مازندران - با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت. این دستگاه به اولین موبایل اقتصادی سامسونگ تبدیل می‌شود که نرخ نوسازی بالا دارد. از آن‌جایی که در تیزر آمازون به وجود پنل AMOLED اشاره‌ای نشده، احتمالا با پنل LCD روبرو هستیم.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر ساری استان مازندران

در قاب عقب گلکسی M12 دوربین چهارگانه‌ای تعبیه شده که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GM2 و سه سنسور دیگر است. در جلو هم دوربینی به صورت ناچ قطره‌ای به عنوان دوربین سلفی استفاده می‌شود. گلکسی M12 انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که هزار میلی‌آمپر ساعت نسبت به گلکسی M11 ارتقا یافته است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر ساری استان مازندران

قلب تپنده این گوشی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر ساری استان مازندران - یک چیپست ۸ نانومتری اگزینوس خواهد بود که هنوز جزییات آن نامشخص است. حسگر اثر انگشت نیز احتمالا زیر دکمه پاور قرار گرفته است. این‌ها تمام اطلاعاتی است که فعلا از تیزر آمازون در دست داریم.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر ساری استان مازندران

گزارش‌ها می‌گویند که دوربین گلکسی M12 شامل یک سنسور عریض ۵ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار داریم که دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی باشد. گلکسی M12 احتمالا از نمایشگری با رزولوشن +HD، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر ساری استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

این گوشی ۲۱ اسفند ابتدا در هند معرفی می‌شود و باید قیمتی کمتر از ۱۲ هزار روپیه معادل ۱۶۳ دلار داشته باشد، اما سامسونگ احتمالا خیلی زود آن را به سایر کشورهای در حال توسعه از جمله ایران نیز وارد خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone