🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12775.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

این حلقه قابلیت ناشناس مرورگر را به دنیای واقعی می‌آورد

یک شرکت طراحی در آمریکا سرگرم ساخت حلقه‌ای است که می‌تواند هویت فرد را حتی با ثبت شدن تصویر چهره‌اش توسط دوربین مخفی نگه دارد. این حلقه Me.Ring نام دارد و توسط شرکت طراحی Argodesign در ...

یک شرکت طراحی در آمریکا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - سرگرم ساخت حلقه‌ای است که می‌تواند هویت فرد را حتی با ثبت شدن تصویر چهره‌اش توسط دوربین مخفی نگه دارد.

این حلقه Me.Ring نام دارد و توسط شرکت طراحی Argodesign در دست ساخت است. این حلقه دکمه‌ای دارد که کاربر زمانی که می‌خواهد اطلاعات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - شخصی‌اش مثل تصویر چهره، موقعیت مکانی و غیره قابل جمع‌آوری - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - باشند، آن را روشن کرده و زمانی که می‌خواهد به شکل ناشناس در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - اجتماع ظاهر شود، کلید خاموش را می‌زند. این حلقه به عبارت ساده قابلیت Incognito Mode در مرورگرها را به دنیای واقعی می‌آورد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان

Jenny Clark، از مدیران ارشد Argodesign می‌گوید: «این حلقه تقریباً کلید تعامل کردن (یا نکردن) با اجتماع یا هر چیزی که شما اسمش را می‌گذارید است.» البته در حال حاضر فقط ماکت این حلقه ساخته شده و توسعه زیرساخت نرم افزاری آن نیازمند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - برداشتن موانع مختلف به ویژه موانع حقوقی، همکاری با دولت و شرکت‌های خصوصی است. اپلیکیشن این حلقه به کاربر اجازه تنظیم میزان اشتراک گذاری داده‌هایی مثل اطلاعات تماس با شبکه‌های - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - حرفه‌ای و داده‌های پزشکی با بیمارستان‌ها را می‌دهد.

Me.Ring احتمالاً از طریق بلوتوث یا دیگر پروتکل‌های - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - کم مصرف بیسیم به موبایل و دستگاه‌های جمع آوری اطلاعات یا بیکن‌ها (Beacons) مثل گیت‌های ورود و خروج، دوربین‌ها و تابلوهای هوشمند متصل خواهد شد و علاوه بر پایش موارد رایج مثل شمارش گام‌ها و ارسال نوتیفیکیشن ایمیل، در نقش یک «معتمد» و «دلال اطلاعات» در دنیای مخفی ردیاب‌ها عمل خواهد کرد.

حلقه مورد بحث با این نقاط دسترسی (points of access) در ارتباط خواهد بود تا برای اشتراک گذاری داده‌ها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - با آنها «قرارداد دیجیتالی» امضا کند. این حلقه می‌تواند کاربر را از اینکه داده‌های او قابل جمع‌آوری هستند یا نه، مقدار داده‌های جمع‌آوری شده و اینکه اطلاعات او به چه منظوری جمع‌آوری شدند، باخبر کند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان

Jared Ficklin، مدیر ارشد تکنولوژی Argodesign می‌گوید شرکت‌های خصوصی می‌توانند به کاربران برای جمع‌آوری اطلاعات آنها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - قرارداد بفرستند. برای مثال، اگر بوسیله یکی از بیکن‌ها مشخص شد که کاربر در رستوران «مک‌دونالد» غذا خورده، یک شرکت تبلیغاتی می‌تواند در ازای دادن کد تخفیف یا کوپن، مکان ۱۰ رستوران بعدی او را جمع‌آوری کند.

این حلقه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - کنترل بسیار بالایی روی اطلاعات اشتراک گذاشته شده می‌دهد، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - به همین دلیل هم موانع - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - قانونی زیادی بر سر راه خود می‌بیند. دولت آمریکا اول باید قوانین مشخص و شفافی برای جمع‌آوری و مالکیت داده‌های شخصی تدوین کند. با این حال با وجود انواع سیستم‌های نظارتی و مهاجرت شهرها به سمت هوشمند شدن، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر منجیل استان گیلان - ایده شرکت Argodesign می‌تواند در آینده نزدیک به واقعیت تبدیل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone