🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12782.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ZTE از اولین سیستم تشخیص چهره زیر نمایشگر رونمایی کرد

کمپانی چینی ZTE در رویداد MWC شانگهای برای اولین بار از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی زیر نمایشگر رونمایی کرد. این سیستم با افزایش چگالی پیکسل‌های پروژکتور، امکان تشخیص چهره سه بعدی را فراهم می‌کند. رویداد ...

کمپانی چینی ZTE در رویداد MWC شانگهای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان - برای اولین بار از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان - سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی زیر نمایشگر رونمایی کرد. - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان - این سیستم با افزایش چگالی پیکسل‌های پروژکتور، امکان تشخیص چهره سه بعدی را فراهم می‌کند.

رویداد MWC شانگهای از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ فوریه برگزار می‌شود. همچنین بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده‌‌ی موبایل، محصولات جدید خود را برای اولین بار در این رویداد معرفی می‌کنند. شرکت ZTE در جریان این رویداد نسخه جدیدی از فناوری دوربین زیر نمایشگر خود را معرفی کرد. این فناوری می‌تواند برای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان - پرداخت‌های گوشی، مدل‌سازی سه بعدی، واقعیت افزوده، امنیت و سایر برنامه ها مورد استفاده قرار گیرد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان

یکی از مشکلات فناوری دوربین زیر نمایشگر این است که نور باید از شکاف‌های بین نمایشگر گوشی عبور کند تا به سنسورهای دوربین برسد. ZTE برای جبران کاهش نور ورودی، چگالی پیکسلی پروژکتور زیر صفحه را ده برابر افزایش داده است. همچنین برای اینکه آن بخش از نمایشگر با بقیه صفحه یکدست‌ به نظر برسد، تراکم پیکسل قسمت روی دوربین را از 200ppi به 400ppi - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان - رسانده و نرخ تازه سازی پنل نمایشگر را به ۱۲۰ هرتز افزایش داده است.

در گزارش‌ها عنوان شد که ZTE برای دستیابی به این فناوری با شرکت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان - فناوری Guangjian که در شنژن مستقر شده، همکاری می‌کند. بنابر ادعای این شرکت، تایید اعتبار پرداخت از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان - طریق گوشی در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان - این سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی از امنیت کافی برخوردار است. همچنین این سیستم از مدل‌سازی سه بعدی، سلفی‌های واقعیت افزوده و قابلیت‌های دیگری پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان

زمان عرضه این فناوری و اینکه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر همدان استان همدان - چه گوشی‌هایی از این فناوری استفاده خواهند کرد هنوز اعلام نشده، اما شایعات حاکی از آن است که این فناوری در گوشی Axon 30 Pro استفاده خواهد شد. شاید در حال حاضر این فناوری در بهترین وضعیت خود قرار ندارد اما می‌تواند راه را برای استفاده سایر گوشی‌ها هموار کند. سامسونگ هم به تازگی از تولید فناوری دوربین زیرنمایشگر خبر داد که به نظر می‌رسد شاهد گوشی جدیدی با این فناوری باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone