🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12779.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

AMD هفته آینده از یک کارت گرافیک قدرتمند در سری رادئون RX 6000 رونمایی می‌کند

AMD هفته آینده با برگزاری یک رویداد سخت افزاری از کارت گرافیک جدید و قدرتمند در سری رادئون RX 6000 رونمایی می‌کند. این رویداد در تاریخ ۱۳ اسفند برگزار خواهد شد. مانند سایر پردازنده‌های گرافیکی ...

AMD هفته آینده با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - برگزاری یک رویداد سخت افزاری از کارت گرافیک جدید و قدرتمند در سری رادئون RX 6000 رونمایی می‌کند. این رویداد در تاریخ ۱۳ اسفند برگزار خواهد شد.

مانند سایر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - پردازنده‌های گرافیکی سری RX 6000 این مدل جدید هم از معماری RDNA 2 که شامل «رهگیری پرتو بی‌ درنگ بر پایه شتاب‌دهی سخت‌افزاری» و «نرخ سایه‌زنی متغیر» می‌شود استفاده خواهد کرد. بنابراین انتظار می‌رود سری 6700 عملکرد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - بهتری برای اجرای بازی‌های ویدیویی ارائه کند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر  داراب استان فارس

همچنین این موضوع در حالی از سوی AMD اعلام شد که پردازنده گرافیکی ارزان قیمت RTX 3060 انویدیا به تازگی فروش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - خود را در بین فروشندگان منتخب آغاز کرده بود. با این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - وجود AMD که رقیب سنتی انویدیا محسوب می‌شود اعلام کرد پردازنده RX 6700 در تاریخ ۳ مارس - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - (۱۳ اسفند) به گیمرها ارائه خواهد شد. رویداد معرفی این پردازنده گرافیکی ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد. AMD پیش از این پردازنده گرافیکی مرجع را به نمایش گذاشته بود، که شبیه به رندرهای سال گذشته است.

AMD کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 6000 را در اواخر ماه اکتبر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - و با هدف رقابت مستقیم با کارت‌های گرافیک RTX - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - 30 انویدیا معرفی و عرضه کرد. خانواده RX 6000 در حال حاضر از سه پردازنده گرافیکی تشکیل شده است: RX 6900 XT که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - پرچمدار این خانواده محسوب می‌شود، RX 6800 XT مهمترین عضو این خانواده و RX 6800 که با قیمت ۵۷۹ دلار مقرون به صرفه‌ترین گزینه این خانواده محسوب می‌شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر  داراب استان فارس

با معرفی کارت گرافیک RX 6000، پیش‌بینی‌ می‌شود درست مثل سایر اعضای این خانواده، این کارت هم فروش سریع و قابل انتظاری را تجربه کند. همچنین AMD در ماه در ژانویه اعلام کرده بود که انتظار دارد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ تعداد بیشتری از کارت‌های RX 6000 خود را از طریق وب سایت به فروش برساند.

هرچند پیش از این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - اخبار و شایعاتی مبنی بر عرضه این کارت گرافیک در تاریخ ۱۸ مارس به گوش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر داراب استان فارس - می‌رسید، باید منتظر معرفی رسمی این محصول از سوی AMD باشیم. هنوز تاریخ رسمی عرضه این کارت گرافیک اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone