🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36871.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ارزان ترین هدست های مجیک لیپ قیمتی معادل موبایل‌های پیشرفته خواهند داشت

استارتاپ مجیک لیپ که در فلوریدا استقرار دارد در حال طراحی و تولید چند مدل عینک‌ واقعیت مجازی است که دامنه‌ی قیمت گسترده ای خواهند داشت تا کاربران با قدرت خرید متفاوت بتوانند آنها را ...

استارتاپ مجیک لیپ که در فلوریدا استقرار دارد در حال طراحی و تولید چند مدل عینک‌ واقعیت مجازی است که دامنه‌ی قیمت گسترده ای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خواهند داشت تا کاربران با قدرت خرید متفاوت بتوانند آنها را تهیه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کنند. ارزان‌ترین این عینک‌ها (یا بهتر بگوییم هدست‌ها) قیمتی معادل تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌های پیشرفته خواهند - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داشت.

«رونی ابویتز» مدیرعامل مجیک لیپ، درباره روند اتخاذ شده توسط این استارتاپ می‌گوید:

«ما سعی می‌کنیم که رده‌های مختلفی برای محصولاتمان ایجاد کنیم چرا که قصد نداریم در آینده یک شرکت تک محصولی بمانیم.»

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقیهمچنین ابویتز در ادامه گفت که مدل جدیدی از هدست‌های مجیک لیپ وان با نام «نسخه‌ی خالق» قرار است تا سال آینده به بازار آید که قیمت متعادل‌تری میان هدست‌ های این شرکت دارد. به گفته‌ی مدیرعامل این استارتاپ مدل‌های مختلفی از این هدست‌ها به بازار خواهند - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آمد که برخی پیشرفته و گرانتر خواهند بود. در حالی که ممکن است مدل‌های ارزانتری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هم برای تمام اقشار جامعه بیایند.

البته اقشار جامعه نیز باید بدانند - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که این هدست‌ها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به هیچ وجه ارزان نخواهند بود چرا که به گفته‌ی ابوویتز، دامنه‌ی قیمتی مشابه به تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌های پیشرفته خواهند داشت.تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

با اینکه مدیر این شرکت هنوز قیمتی برای محصولاتش عنوان نکرده اما منظور وی متوجه‌ی آیفون X هزار دلاری بوده که در واقع گرانترین نسل موبایل‌های اپل نام گرفته است. کارشناسان بر اساس گزارشات قبلی و مقایسه‌ی توانایی‌های هدست‌های مجیک لیپ، نرخی هزار و پانصد تا دو هزار دلاری برای این محصول تخمین می‌زنند که از هدست هولولنز مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حداقل هزار دلار ارزانتر خواهند بود.

البته مسئولین استارتاپ مجیک لیپ درباره قیمت بالای این محصولات نظریه‌ی جالبی داشته و می‌گوید:

«در آینده هدست‌ واقعیت مجازی جایگزین موبایل‌، تلویزیون‌، لپتاب و تبلت‌های هوشمند خواهد شد. شاید این مسئله بتواند قیمت بالای این نوع گجت‌ها را توجیه کند. هدست‌های مذکور در واقع قیمتی معادل کامپیوتر‌های پیشرفته خواهند داشت»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone