🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38857.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

برنامه هایی که سرعت بارگذاری ویندوز را پایین می آورند

اگر به طور اتفاقی متوجه شدید که زمان بارگذاری ویندوزتان بیشتر از آن چیزی شده که قبلا بوده، نگران نشوید. ممکن است اشکال از برنامه هایی باشد که در استارت آپ ویندوز قرار گرفته اند. ...

اگر به طور اتفاقی متوجه شدید که زمان بارگذاری ویندوزتان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بیشتر از آن چیزی شده که قبلا بوده، نگران نشوید. ممکن است اشکال از برنامه هایی باشد که در استارت آپ ویندوز قرار گرفته اند. - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - البته برخی از این نرم افزارها برای قرار گرفتن در لیست استارت آپ ها از کاربر اجازه می گیرد.

اما برخی دیگر هم هستند که خودسرانه این کار را انجام می دهند و اصلا اجازه کاربر برای شان معنی و مفهوم خاصی ندارد. با این حال، شما در هر زمانی این اختیار را دارید که برای سیستم خود تصمیم بگیرید و با یک خانه تکانی اساسی، لیست استارت آپ ها را خلوت تر کنید و زمان بیشتری برای خود بخرید.

به همین منظور می خواهیم در این مطلب به شما نشان دهیم که چطور می توان این کار را انجام داد. - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - همچنین از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نرم افزارهایی که عمده تقصیرات دیر بوت شدن ویندوز به گردن آن هاست برای تان می گوییم تا بتوانید راحت تر شناسایی شان کنید. پس با دیجیاتو و ادامه این مطلب همراه باشید.

استارت آپ ها کجا هستند و چگونه متوقف - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شان کنیم؟


پیدا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کردن استارت آپ ها کار چندان سختی نیست. فقط - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کافیست پنچره تسک منیجر ویندوز را باز کنید تا لیست اپ های قرار گرفته در این لیست در اختیارتان قرار بگیرد. برای این کار نیز می توانید از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میانبر Ctrl + Shift + Esc استفاده کنید تا دسترسی به تسک منیجر با سرعت بیشتری همراه شود.

البته صفحه معمولی تسک منیجر قادر به نمایش جزئیات ریز و سرویس های در حال اجرای ویندوز نیست. در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این صورت باید در پایین پنجره آن، به دنبال کلید Expand details بگردید و روی آن کلیک کنید. با این کار تسک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منیجر از حالت عادی خارج می شود و اطلاعات بیشتری را در پنجره خود به نمایش در می آورد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

حالا اگر خوب دقت کنید، در بالای صفحه تب Start-up را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می بینید. وارد آن شوید تا لیست استارت آپ های ویندوز برای تان نمایش داده شود. - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اما برای آسودگی بیشتر در ادامه کار، بهتر است روی هدرهای هر بخش (مانند Name) راست کلیک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کنید تا تنظیمات بیشتری در اختیار تان قرار بگیرد.

سپس از میان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گزینه های موجود، ویژگی های Disk I/O at start-up و CPU at - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - start-up را فعال کنید. حالا روی هدر Startup Impact کلیک چپ کنید تا لیست استارت آپ ها از بیشترین تا کمترین تاثیر مرتب شود.

پس با این اوصاف، نرم افزارهایی که در صدر این لیست قرار می گیرند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بیشترین تاثیر مخرب را روی سرعت بارگذاری سیستم دارند. اما مطمئنا پیدا کردن گزینه ای که بتوان به راحتی آن را از لیست حذف کرد چندان هم ساده نیست.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اما زمانی که گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید با راست کلیک کردن روی هر برنامه و انتخاب Disable، آن - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را از لیست استارت آپ های خود خط بزنید. البته در هر زمانی هم می توانید - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تمام این تغییرات را به حالت اول بازگردانید. فقط کافیست دوباره همین - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مسیر را طی کنید و این بار به جای Disable، روی Enable کلیک کنید.

چطور استارت آپ های مخفی را پیدا کنیم؟


تسک منیجر اصلی ترین ابزاری است که می توان به کمکش استارت آپ ها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را پیدا کرد. اما این ابزار ساده قادر به شناسایی و نمایش همه استارت آپ ها نیست و نمی تواند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نرم افزارهای مخفی این لیست را به نمایش درآورد.

با این حال برای پیدا کردن استارت آپ های مخفی نیز یک راه ساده وجود دارد: استفاده از Autoruns for Windows. فقط کافیست این ابزار توسعه یافته توسط - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت را دانلود و نصب کنید و در نهایت آن را به اجرا درآورید.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

حالا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در پنجره این نرم افزار، به سراغ تب Logon بروید تا لیست تمام استارت آپ های موجود در سیستم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای تان به نمایش درآید. برای حذف هر برنامه از لیست استارت آپ ها نیز فقط کافیست تیک کنار آن ها را بردارید تا از این پس بارگذاری سیستم بدون اجرای شان صورت گیرد. البته بهتر است پیش از شروع هر کاری Autoruns را به صورت administrator به اجرا درآورید تا همه چیز بدون مشکل، انجام شود.

چه برنامه هایی بارگذاری ویندوز را کند می کنند؟


۱) کلاینت های مختص بازی های ویدیویی

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

کلاینت هایی همچون استیم، ارجین یا GOG Galaxy، این روزها به شدت روی کامپیوترها دیده می شوند. انصافا هم به لطف این کلاینت ها، تجربه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بازی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کردن روی کامپیوتر پس از چندین سال - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دگرگون شد.

خصوصا استیم که با سیاست های درست و تخفیف های خوبش، باعث شد تا گیمرها دوباره با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کامپیوترهای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خانگی آشتی کنند و برای گم شدن در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دنیای شگفت آور بازی های ویدیویی به سراغ سخت افزارهای گران قیمت بروند.

با این حال همین کلاینت های جذاب، یکی از استارت آپ هایی هستند که می توانند سرعت بالا آمدن سیستم را پایین بیاورند. پس اگر خیلی اهل بازی کردن نیستید و هر از گاهی به سراغ این پلتفرم ها می روید، بهتر است آن ها را از لیست استارت آپ های سیستم خود حذف کنید تا سرعت بالا آمدن ویندوز - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - افزایش پیدا کند.

۲) اپلیکیشن های ارتباطی

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

داشتن اپلیکیشن هایی مانند اسکایپ و تلگرام روی سیستم می - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تواند تا اندازه زیادی سرعت ارتباطات ما را در طول روز بالا ببرد. اما با بالا رفتن سرعت ارتباطات روزمره ما، این سرعت بارگذاری سیستم است که فدا می شود. همه این نرم افزارها وقتی در لیست استارت آپ ها می نشینند، به نحوی روی عملکرد سیستم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تاثیر می گذارند.

خصوصا اسکایپ که در این خصوص سردمدار است و نقش مهمی در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کند کردن بارگذاری سیستم دارد. پس بهتر است در این مورد نیز تجدید نظر کنید و مانع از قرار گرفتن این اپلیکیشن ها در لیست استارت آپ ها شوید.

۳) نرم افزارهای شرکت ادوبی

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

نرم افزارهای شرکت ادوبی یکی دیگر از برنامه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هایی هستند که جایشان در لیست استارت آپ ها اضافی است. حتی وجود کلی شان هم روی برخی سیستم ها دلیل قانع کننده ای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ندارد و می توان با استفاده از نرم افزارهای جایگزین، بسیاری از نیازها را پاسخ داد.

با این حال اگر اصرار به استفاده از نرم افزارهای شرکت ادوبی دارید، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حداقل آن ها را از لیست استارت آپ های تان حذف کنید تا اجرای سنگین آن ها از سرعت بارگذاری سیستم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نکاهد.

۴) حافظه های مجازی

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

یکی دیگر از مسائلی که اکثر سیستم های امروزی با آن دست و پنجه نرم می کنند، حضور سرویس هایی مانند وان درایو، دراپ باکس و گوگل درایو در لیست استارت آپ های آن هاست. البته این موضوع به خودی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خود مشکلی ندارد.

چرا که اگر از کاربران دائم این سرویس ها باشید، می توانید از بدو بارگذاری سیستم تمام فایل های خود را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به صورت اتوماتیک در آن ها سینک کنید. البته این شرط مهمی است و اگر چندان میانه خوبی با حافظه های ابری ندارید، می توانید با خارج کردن آن ها از لیست استارت آپ های سیستم، سرعت بارگذاری ویندوز را بالا ببرید.

۵) ابزارهای شرکت اپل

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اما می رسیم به مقصر اصلی. اپل را شاید بتوان یکی از اصلی ترین دشمنان بارگذاری سریع ویندوز نامید. چرا که اغلب نرم افزارهای این شرکت بدون هیچ دلیل منطقی خاصی خود - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را به زور در لیست استارت آپ ها جا می دهند و باعث کندی بیشتر سیستم می شوند.

این در صورتی است که اصلا حضور برخی از آن ها روی سیستم به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - طور کل اشتباه است. به عنوان مثال، QuickTime یکی از این خرابکارهاست که اصلا دلیلی برای حضور آن روی ویندوز - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - وجود ندارد.

پس بهتر است هر چه سریع تر آن را آنینستال کنید تا هم فضای سیستم باز شود و هم سرعت بالا آمدن ویندوزتان ارتقا یابد. همچنین iTunes Helper و Apple Push نیز با اینکه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کار چندان خاصی انجام نمی دهند، اما تاثیر مخربی روی بارگذاری سیستم دارند. پس بهتر است آن ها را نیز در صورت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - وجود از لیست استارت آپ ها خط بزنید.

چه چیزهایی را باید نگه داریم؟


مسلما یک سری از استارت آپ ها هم هستند که اصلا نباید به آن ها دستی بزنید. به عنوان مثال، استارت آپ هایی که در ارتباط با سخت افزار (مانند نرم افزارهای مرتبط با کارت گرافیک) یا لوازم جانبی هستند اصلا نباید در رویه کاری شان تغییر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ایجاد شود.

چرا که در غیر این صورت، سیستم با مشکلاتی اساسی رو به رو می شود که برطرف کردنشان هم سخت است و هم زمان بر. همچنین بهتر است برای آنتی ویروس ها نیز استثنا قائل شوید - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و بگذارید که آن ها هم کارشان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را آنطور که باید انجام دهند.

در دیجیاتو بخوانید:

چگونه مشکل استفاده بیش از حد دیسک در ویندوز را برطرف کنیم؟ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone