🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38843.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سونی از پشتیبانی نرم افزاری دو ساله برای پرچمدارانش می گوید

سونی موبایل اخیراً به صحبت درباره برنامه ریزی های خود برای انتشار به روزرسانی های مرتبط با اندروید برای دیوایس های سری اکسپریا پرداخته است. این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که پشتیبانی از موبایل های ...

سونی موبایل اخیراً به صحبت درباره برنامه ریزی های خود برای انتشار به روزرسانی های مرتبط - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران - با اندروید - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران - برای دیوایس های سری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران - اکسپریا پرداخته است. این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که پشتیبانی از موبایل های پریمیوم اکسپریا و انتشار آپدیت های اندروید، دو سال پس از معرفی محصولی خاص متوقف خواهد شد. این یعنی امسال آخرین سالی است که موبایل های اکسپریا Z3 و اکسپریا Z4 مورد پشتیبانی قرار می گیرند.

اگرچه سونی تکلیف موبایل های پرچمدار و گران قیمت خود را مشخص کرده، هنوز معلوم نیست که پشتیبانی از دیوایس های میان رده تا چه مدت ادامه پیدا می کند. با این حال گفتنی است که سونی قاعده خاصی برای تصمیم گیری نسبت به ارائه آپدیت برای یک موبایل دارد و این به روزرسانی ها صرفاً زمانی عرضه می شوند که سونی موبایل مطمئن باشد تجربه کاربری با ثباتی برای مشتریان به ارمغان می آورند.

تصمیم اخیر سونی نشان می دهد که این کمپانی ژاپنی به دنبال جلب توجه مشتریانی است که هنگام خرید یک موبایل هوشمند، بیشتر از هر چیز به دنبال پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت می گردند. گذشته از تعیین سیاست های انتشار اندروید برای لاین آپ اکسپریا، سونی موبایل وعده داده که به روزرسانی های اندروید و پچ های امنیتی را به صورت منظم تر منتشر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران - خواهد کرد.

با این حال ژاپنی ها افزوده اند که ممکن است آپدیت های امنیتی، در صورت ضرورت به صورت جداگانه از آپدیت های سیستم عامل اندروید منتشر شوند؛ اتفاقی که قبلاً نیز افتاده و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران - مثال واضح آن به روزرسانی امنیتی دسامبر 2017 برای موبایل های XZ ،XZs و X Performance بود که دو ماه پیش منتشر شد. در نهایت سونی اعتراف کرده که سیاست هایش در انتشار به روزرسانی ها، طی سال های اخیر چندان واضح نبوده و امیدوار است که مشتریان حالا ذهنیت روشن تری نسبت به موضوع داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone