🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38854.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مشکلات اصلی شرکت‌ های دانش بنیان ایرانی چه هستند؟

شرکت‌های دانش بنیان با وجود گفته‌های مسئولین دولتی مبنی بر حمایت از آنها کماکان با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند که مانع از رشد و شکوفایی آنها می‌شود. این شرکت‌ها که عموما کارکنانی نخبه و ایده‌هایی ...

شرکت‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دانش بنیان با وجود گفته‌های مسئولین دولتی مبنی بر حمایت از آنها کماکان با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند که مانع از رشد و شکوفایی آنها می‌شود. این شرکت‌ها که عموما کارکنانی نخبه و ایده‌هایی خلاقانه دارند مانند استارتاپ ها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به تازگی بیشتر از قبل - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فعالیت می‌کنند و مردم با آنها آشنا شده‌اند. درباره مشکلات - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - استارتاپ‌ها تاکنون صحبت‌های زیادی در رسانه‌ها زده شده ولی درباره چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان چطور؟

«محمود رضایی» محقق - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو با اشاره به چالش‌های موجود در کشور در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - زمینه تولیدات دانش‌بنیان، به دیجیاتو می‌گوید: «نقدینگی مهم‌ترین مساله در بخش تولید به حساب می‌رود که با عدم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تامین آن تمام فرایند تولید دچار آسیب می‌شود. این امر در کشور ما کاملا فراموش شده و زاویه نگاه به آن تبدیل به یک زاویه تاریک شده است.»

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

رضایی، نجات اقتصاد کشورها را در گرو توسعه تولید دانست و یادآور شد:

«بخش تولید در کشور رها شده و بسیاری از صاحبان استارتاپ، تولید را امری غیرضروری در وضعیت اقتصادی کشور می‌دانند. بارها در جوامع استارتاپی به بحث و گفتگو با آنها در این مورد پرداختم چرا که بسیاری از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آنها شرکت‌های دانش‌بنیان را صرفا استارتاپی برای پخش و اشاعه سیستم‌های خارجی و تولیدات خارجی می‌دانند. حتی بانک‌ها به جای آنکه در بخش تولید سرمایه‌گذاری کنند، به سمت سرمایه‌گذاری - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در  بخش‌های تجاری، خدماتی و بازرگانی رفته‌اند و هم استارتاپ‌ها را در نمی‌یابند و هم به شرکت‌های دانش‌بنیان توجه چندانی نمی‌کنند. برخی از سرمایه‌گذاران هم صرفا به خاطر فرار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مالیاتی به سرمایه روی شرکت‌های دانش‌بنیان روی می‌آورند که صحبت بیشتر در این مورد را به سازمان مالیات کشور واگذار باید کرد.»

این محقق مساله بیمه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را از دیگر چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نام برد و آن را برعکس ماهیت اصلی‌اش که پشتوانه بخش‌های تولیدی شرکت‌های دانش بنیان است، نمی‌داند: «بیمه رویکرد "همراهی" با بخش‌های تولیدی را ندارد؛‌ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چراکه به جای آنکه همراه این بخش باشد، با انواع جریمه‌های بی‌دلیل به سمت بخش‌های تولیدی می‌آید.»

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

رضایی موضوع دیگری را که این روزها برخی از مردم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در اصطلاحات اقتصادی نام آن را شنیدند از چالش‌های دیگر شرکت‌های دانش بنیان می‌داند. وی شرایط دامپینگ یا همان کاهش قیمت فراتر از نرخ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - واقعی را یک چالش سخت داخلی دانست - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که از نظر او برخی شرکت‌ها با وارد شدن به آن فقط به فکر سود کوتاه مدت هستند و بازار کلی را خراب می‌کنند.

محقق شرکت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دانش بنیان نفت و گاز معتقد است دامپینگ قیمتی سیاستی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - وسوسه‌انگیز است که تازه‌کاران - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تجارت را تحریک به اعمال آن در برنامه کاری خود می‌کند، غافل - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از اینکه این سیاست در بیشتر موارد منجر به ورشکستی یا قهر سرمایه‌گذار با شرکت می‌شود. او در ادامه به دیجیاتو می‌گوید:

«حجم زیادی از محصولات تولید شده در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شرکت‌های دانش بنیان داخلی با کالاهای تولید شده در برابر سطح بین‌المللی کیفیت قابل قبول و حتی بهتری - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دارند که به جای افتخار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به این مسئله، سیاست‌های نادرستی وارد کار می‌شود که از پایه شرکت‌ها را نابود می‌کند. متاسفانه برخی شرکت‌های داخلی با سیاست قلع و قمع کردن رقیب خود وارد کارزار می‌شوند. البته این مساله تا حدودی در بازار داخلی حل شده و حالا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شرکت‌های خارجی که توانمندی ساخته‌های ایرانی را حس کردند اقدام به دامپینگ می‌کنند.

اگر روند شرکت‌های خارجی ادامه یابد، شرکت‌های نوپای بومی در زیر چرخ‌های بزرگ شرکت‌های چند ملیتی خرد خواهند شد و همانطور که دیگر اثری از صنایع نساجی در کشور باقی نمانده است، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در آینده دیگر خبری از دیگر صنایع مطرح ایران نیز نخواهد بود.»

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

وی مسایل دیگری چون تحریم‌ها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را نیز جزو چالش‌های پرخطر حوزه شرکت‌های دانش بنیان عنوان می‌کند ولی آنها را برخلاف دیگران مشکل چندان بزرگی نمی‌بیند چرا که اساسا محصولات تولید شده را - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - راهی برای کاهش زیان تحریم‌ها می‌داند:

«ماهیت شرکت‌های دانش - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بنیان اینگونه دقیقا راهی را می‌خواهد برود که ضربه تحریم‌ها به بدنه بخش‌های گوناگون کشور را جبران سازد. شرکت‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دانش بنیان با سیاست تحریم‌ها درگیر نمی‌شوند و به سراغ ساخت محصولاتی می‌رود - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که دولت و قسمت‌های تولیدی مختلف کشور را بی نیاز از محصولات - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و فناوری‌های تحریم شده کنند. افق روشن شرکت‌های دانش بنیان نه تنها تخریب تحریم‌ها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بلکه صادرکننده محصولات به کشورهای منطقه است.»

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اگر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نگاهی به مشکلات ذکر شده در تجارت شرکت‌های دانش‌بنیان بیندازیم می‌بینیم که انتظار این شرکت‌ها از دولت چندان زیاد نیست و نگاهی به مسایل مالی همچون اعطای وام و معافی از مالیات و... ندارند بلکه انتظار دارند با حمایت دولت و مسئولان و اجرای سیاست‌هایی چون جلوگیری از واردات و حمایت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از تولید داخل بتوانند محصولات مورد نیاز کشور را با کیفیتی رقابتی و قیمتی مناسب به بازار عرضه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone