تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24070.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویر زنده‌ هواوی میت 30 پرو پیش از رونمایی رسمی

اخیراً تصاویری از هواوی میت 30 پرو فاش شده بود که خبر از ترکیب دایره ای دوربین های اصلی و برخی جزئیات دیگر می داد. تصاویر زنده ای که به تازگی از گوشی فاش شده ...

اخیراً تصاویری از هواوی میت 30 پرو فاش شده بود که خبر از ترکیب دایره ای دوربین های اصلی و برخی جزئیات دیگر می داد. تصاویر زنده ای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سقز استان کردستان - که به تازگی از گوشی فاش شده جزئیات بیشتری از طراحی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سقز استان کردستان - پرچمدار آتی چینی ها را نشان می دهد.

در تصاویر جدید، هواوی میت 30 پرو در یک قاب دیده می شود. به نظر می رسد لبه های نمایشگر خمیده هستند و حتی خمش تا 90 درجه به کناره ها ادامه پیدا کرده است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سقز استان کردستان

ترکیب دوربین در پشت یک دریچه مخفی شده و نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد. در کناره بالا و سمت چپ گوشی فلش دوربین به چشم می خورد که ظاهراً از نوع زنون است. این مورد عجیب به نظر می رسد چرا که فلش های زنون فضای زیادی اشغال می کنند و مدت ها است که در گوشی ها جایی نداشته اند. با این حال به نظر می رسد هواوی برای قرار دادن آن در گوشی راهی یافته است.

در بالای قاب پشتی یک بخش بیضی شکل دیده می شود. البته به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سقز استان کردستان - نظر می رسد این قسمت فاقد هر گونه حسگری باشد و احتمالاً با این طراحی قاب، هواوی قصد فریب چشمان تیزبین اطرافیان و مخفی کردن هویت گوشی را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سقز استان کردستان - داشته است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سقز استان کردستان

در فریم سمت راست گوشی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سقز استان کردستان - کلیدهای ولوم و پاور تعبیه شده اند و هیچ کلید دیگری در این بخش دیده نمی شود. این موضوع با رندرهای قاب گوشی که پیش از این منتشر شده بود در تنافض است. تصاویر فاش شده همچنین جزئیات دیگری از نمایشگر گوشی را فاش می کند. ظاهراً در این گوشی هم شاهد بریدگی نمایشگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سقز استان کردستان - هستیم که حسگرهای متعددی را در خود جای داده است.

در نهایت باید به قاب بالایی گوشی اشاره کرد که دو حفره را در خود جای داده. اما به نظر می رسد با توجه به ابعاد، هیچ کدام از آنها مربوط به پورت 3.5 میلی متری هدفون نباشد و احتمالاً حفره بزگتر مربوط به فرستنده مادون قرمز است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساویس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** یخچال الکترو استیل Electro Royal شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone