🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38842.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تبلیغات بیشتری به استوری های اینستاگرام می آیند

اگر صفحه رسمی اینستاگرام را در این اپلیکیشن دنبال می کنید، احتمالا متوجه نمایش تبلیغات در استوری های آن شده اید. خوشبختانه این تبلیغات برای تماشا اجباری نیستند و می توانید با یک سوایپ ساده ...

اگر صفحه رسمی اینستاگرام را در این اپلیکیشن دنبال می کنید، احتمالا متوجه نمایش تبلیغات در استوری های آن شده اید. خوشبختانه این تبلیغات برای تماشا اجباری نیستند و می توانید با یک سوایپ ساده از آن ها گذر کنید.

تا امروز، اینستاگرام به حساب های تجاری اجازه پست فقط یک عکس یا ویدیو - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - را در استوری ها می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - داد اما ظاهرا این رویه قرار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - است که در آینده دستخوش تغییراتی شود.

به گزارش وبلاگ اینستاگرام، از این پس تبلیغات در استوری ها دیگر محدود به یک اسلاید نخواهند بود و کسب و کارها می توانند سه اسلاید (عکس یا ویدیو) را پشت سر هم در استوری خود به اشتراک بگذارند.

اگر چه این موضوع می تواند به عنوان موفقیتی بزرگ برای کسب و کارها تلقی شود، اما نکته اینجاست که آن ها هنوز هم به ارسال ۳ استوری محدود هستند و این در حالیست که کاربران معمولی برای این کار محدودیتی ندارند.

سوزان رز، مدیر بازاریابی محصولات اینستاگرام عقیده دارد که افزایش تعداد استوری ها برای کسب و کارها می تواند تعامل میان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - آن ها و کاربران را افزایش داده و برای هر دو دسته منافعی به همراه داشته باشد.

در هر صورت، نکته امیدوارکننده اینجاست که کاربران همچنان می توانند مثل گذشته با سوایپ از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - تماشای این استوری ها گذر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone