🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38861.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مفقودی ۵۰ هزار پیام ارسالی میان کارکنان FBI؛ انگشت اتهام ترامپ به سمت سامسونگ

طبق تازه ترین گزارشات هزاران پیام متنی رد و بدل شده میان عوامل FBI به مقصد نرسیده اند و دونالد ترامپ انگشت اتهامش را به سمت سامسونگ نشانه گرفته و مدعی شده که این شرکت ...

طبق تازه ترین گزارشات هزاران پیام متنی رد و بدل شده میان عوامل FBI به مقصد نرسیده اند و دونالد ترامپ انگشت اتهامش را به سمت سامسونگ نشانه گرفته و مدعی شده که این شرکت احتمالا در این مساله نقش داشته است.

ترامپ صبح دیروز اینطور توییت کرد:

در یکی از بزرگ ترین خبرهای چند ماهه اخیر FBI اعلام کرده که پیام های رد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - و بدل شده میان Strzok و Page که شاید تعدادشان به ۵۰۰۰ عدد می رسد مفقود شده اند.

منظور رئیس جمهور آمریکا پیامک هایی بوده که میان Peter Strzok (از کارمندان ارشد سابق FBI در پرونده بررسی رابطه میان کمپین انتخاباتی ترامپ و روسیه) و لیزا پیج (از وکلای سابق مشغول در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - همان پرونده) رد و بدل شده.

ترامپ در توییتی دیگر نوشته:

۵۰ هزار پیام مهمی که میان این دو نفر رد و بدل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - شده کجا هستند؟ من سامسونگ را مقصر می دانم.

Strzok در پیامی که سال ۲۰۱۵ برای پیج ارسال کرده بود دونالد ترامپ را که از نامزدهای انتخاباتی آمریکا بود یک احمق خطاب کرد. او تابستان گذشته از سوی رابرت مولر بازرس ویژه این پرونده کنار گذاشته شد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان

از آنطرف ترامپ نیز هرگونه رابطه میان کمپین انتخاباتی اش و روسیه را مردود دانست. پیام های Strzok به پیج همچنین حاوی اتهاماتی علیه اریک هولدر بود که بعدها سمت دادستان کل آمریکا را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - به دست آورد.

پیج همچنین از تیم بازرسی پرونده نیز کنار گذاشته شد و مجددا بعد از وقفه ای کوتاه مسئولیت هایش در FBI را به دست آورد.

نقص نرم افزاری موبایل های سامسونگ باعث از بین رفتن این پیام ها شده

ظاهرا نوعی نقص نرم افزاری در موبایل های سامسونگ که FBI در اختیار کارکنانش قرار داده باعث شده که پیام های رد و بدل شده میان این دو نفر در یک بازه زمانی ۵ ماهه از تاریخ ۱۴ دسامبر تا ۷ می پاک شوند.

توییتی که ترامپ منتشر کرده نیز اینطور نشان می دهد که پیام های ارسالی میان این دو نفر مجموعا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - به ۵۰ هزار عدد می رسد در حالی که این رقم کل پیام های رد و بدل شده میان کارکنان FBI را شامل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone