🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38850.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

همایش سالانه ایسر و سازگار ارقام با حال و هوای گیمینگ برگزار شد

همایش سالانه ایسر و سازگار ارقام با هدف معرفی محصولات جدید این شرکت و در حال و هوای گیمینگ برگزار شد. در این مراسم مدیران هر دو شرکت، نمایندگان فروش سرتاسر کشور، اصحاب رسانه و ...

همایش سالانه ایسر و سازگار ارقام با هدف معرفی محصولات جدید این شرکت و در حال و هوای گیمینگ برگزار شد. در این مراسم مدیران هر دو شرکت، نمایندگان فروش سرتاسر کشور، اصحاب رسانه و چند تن از گیمرهای حرفه ای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - حضور داشتند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران

شرکت ایسر یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لپ تاپ و کامپیوتر در جهان و از با سابقه ترین برندها در بازار کشورمان محسوب می شود که محصولاتش به کیفیت بالا و قیمت مناسب معروف هستند. سازگار ارقام هم با نزدیک به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - سه دهه سابقه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - در حوزه IT کشور، نقش مهمی در توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی ایران ایفا کرده است - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - و قصد دارد به عرصه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - تولید کامپیوترهای شخصی نیز قدم بگذارد.

سالن امیران 1 هتل اسپیناس پالاس تهران میزبان همایش امسال - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - ایسر و سازگار ارقام بود. حضور کازپلی شخصیت های مطرح دنیای بازی های ویدیویی حکایت از حال و هوای گیمینگ این برنامه داشت و در قسمتی از سالن، داوطلبان در مسابقات انتخابی فیفا، کانتر و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - نید فور اسپید شرکت می کردند تا جواز حضور به مرحله نهایی و رقابت با قهرمانان کشوری را کسب کنند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندرانتعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندرانتعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران

ایسر محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته بود، از خانواده لپ تاپ های فوق باریک سوئیفت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - گرفته تا تبدیل پذیر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - های - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - اسپین و محصولات هیبریدی سوئیچ. لپ تاپ های گیمینگ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - سری نیترو و پردتور و آل-این-وان های این شرکت هم حضور فعالی در این برنامه داشتند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران

در جریان این مراسم، سعید فرازمند، مدیر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - فروش و توسعه بازار ایسر در منطقه خاورمیانه از افتخارات این شرکت طی سال - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - های اخیر خبر داد و گفت ایسر در حال حاضر سهم قابل توجهی از بازار لپ تاپ اروپا، خاورمیانه و آفریقا را در اختیار دارد، ضمن اینکه در حوزه مدیابوک ها و دستگاه های هیبریدی حرف اول را می زند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران

از جمله افتخارات ایسر در زمینه طراحی و ساخت می توان به لپ تاپ «پردتور تریتون 700» اشاره کرد که در زمان معرفی، باریک ترین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - لپ تاپ گیمینگ دنیا با کارت گرافیک انویدیا GTX 1080 به شمار می رفت. این شرکت در نمایشگاه CES امسال که به تازگی به پایان رسیده هم چندین رکورد را جابجا کرد و باریک ترین اولترابوک دنیا یعنی سوئیفت 7 و باریک ترین آل-این-وان دنیا یعنی S24 را معرفی نمود.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران

بخش اعظم برنامه به اهدای جوایز و رقابت های گیمینگ اختصاص داشت. مسابقه نید فور اسپید بین چهار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - نفر از شرکت کنندگان انجام شد. پس از آن دو نفر از شرکت کنندگان در بازی کانتر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - استرایک روبروی دو تن از قهرمانان کشوری و بین المللی قرار گرفتند که طبیعتاً با بیش از 10 بار تکرار بازی، چند ثانیه بیشتر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - دوام نیاوردند. مسابقه فیفا بین شرکت کنندگان و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - قهرمانان کشوری هم نتیجه مشابهی در پی داشت.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران

البته این همایش (همانند اکثر برنامه های داخلی) تحت الشعاع شلوغی و همهمه بیش از حد سالن و ناهماهنگی در اجرای برنامه ها قرار داشت که امیدواریم در برنامه های بعدی مرتفع گردد. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - همایش سالانه ایسر و سازگار ارقام را مشاهده کنید.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone