🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38853.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

خبر ورود بزرگترین سایت گردشگری دنیا به ایران اشتباه است

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با انتشار خبری ورود سایت Booking.com را که در زمینه رزرو آنلاین شهرت جهانی دارد را به ایران خبر داده بود که به نظر می‌رسد تا اطلاع ثانوی یک اشتباه رسانه‌ای ...

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با انتشار خبری ورود سایت Booking.com را که در زمینه رزرو آنلاین شهرت جهانی دارد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - را به ایران خبر داده بود که به نظر می‌رسد تا اطلاع ثانوی یک اشتباه رسانه‌ای بوده و تشابه اسمی در این بین باعث این اشتباه خبری شده است.

سایت www.ebbooking.com که نزدیک به یک ماه است راه‌اندازی شده متعلق - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - به فروشگاه فیزیکی تورهای گردشگری دنیای هفت اقلیم بوده و به دلیل تشابه اسمی خاصی که با سایت معروف Booking دارد، باعث شده تا خبر اشتباهی مبنی بر ورود این سایت مشهور به ایران در رسانه‌ها منتشر شود.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان

نام «بابک مجد کمالی» که در خبر وبسایت میراث فرهنگی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - و گردشگری کشور - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - به عنوان نماینده booking.com  ثبت شده متعلق - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - به فردیست که بر اساس تحقیقات دیجیاتو مدیرعامل موسسه گردشگری موسوم به آژانس مسافرتی سیرنگ پرواز پارس است که به تازگی مدیریت بخش آنلاین موسسه دنیای هفت اقلیم را نیز برعهده گرفته است.

این در حالیست که کانال تلگرامی استارتاپ 360 نیز مدعی است - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - که با بابک مجد کمالی گفتگو کرده و خود او نیز این خبر که در سامانه رسمی سازمان میراث فرهنگی و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - گردشگری ثبت شده را اشتباه رسانه‌ای عنوان کرده است.

به نظر می‌رسد توییت‌های برخی کاربران در شبکه اجتماعی توییتر نیز مبنی بر اینکه سایت booking.com قصد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - وارد کردن شبکه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - شتاب را به سیستم پرداخت خود دارد نیز بر اساس همین اشتباه رسانه‌ای ساخته - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - و پرداخته شده است و اضافه شدن ارز ریال ایران به این سایت، به چنین شایعاتی دامن زده است.

این روزها بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تورهای گردشگری با سابقه‌ای چند ساله وارد بازار آنلاین خرید و فروش بلیت هواپیما می‌شوند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - و عنوان متفاوتی را نسبت به نام فروشگاه فیزیکی خود برای سامانه آنلاین انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال موسسه گردشگری دورپرواز با نام تجاری فلایتیو وارد بازار آنلاین شده و همین امر موجب شده تا دیگر موسسات فیزیکی دست به احداث سامانه آنلاین خود بزنند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان

booking.com با ایده ی یک فرد هلندی به نام Geert-Jan - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - Bruinsma آغاز شد، او از ابتدای امر متوجه نیاز شناخت هتلداران و مسافران به یکدیگر بود به همین منظور با ایجاد دفتری در آمستردام و راه اندازی وب سایتی با نام Bookings.nl شروع به کار کرد. وبسایت او در چند سال اول چنان رشد چشمگیری داشت که در سال 2005 به عنوان برترین مرجع رزرو هتل در اروپا شناخته شد و در سال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - 2006 با نام booking.com فعالیت جهانی خود را آغاز نمود.

در حال حاضر booking.com معروفترین و محبوب ترین وب سایت جهان برای رزرو هتل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - است که امکان رزرو هتل در 93 هزار مقصد گردشگری در 242 کشور جهان را مقدور ساخته است.

گردشگران ایرانی تا به امروز برای پرداخت اینترنتی به این وبسایت نیازمند به کارت‌های اعتباری خارجی مثل Paypal و... خواهند بود که به علت تحریم‌های اعمال شده امکان استفاده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - از آن وجود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ندارد. همچنین در بخش CURRENCY‌ سایت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - که واحدهای ارزی را برای خدمات پرداختی تغییر می‌دهد، خبری از ریال نیست و به نظر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌رسد تا اطلاع ثانوی رویای دسترسی رسیدن به این سایت برای گردشگران ایرانی به واقعیت تبدیل نخواهد شد و باید از معادل‌های ایرانی آن نظیر علی‌بابا و زورق... استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone