🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  4. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38860.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چگونه به کمک فوتوشاپ لبه های ناصاف را از بین ببریم؟

یکی از مهارت هایی که هر کسی دوست دارد فوت و فن آن را در فوتوشاپ خیلی خوب یاد بگیرد، ترکیب دو عکس باهم و ساخت یک تصویر کامپوزیت است. اما برای شروع این کار ...

یکی از مهارت هایی که هر کسی دوست دارد فوت و فن آن را در فوتوشاپ خیلی خوب یاد بگیرد، ترکیب دو عکس باهم و ساخت یک تصویر کامپوزیت است. اما برای شروع این کار ابتدا پس از انتخاب تصویر، باید پس زمینه را از آن حذف کرد و در نهایت برای زیبایی بیشتر نتیجه نهایی، مشغول عملیات لبه زدایی شد. امروز و در یکی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دیگر از سری آموزش های فوتوشاپ، می خواهیم به این موضوع بپردازیم و از نحوه انجام این کار برای تان بگوییم. پس با دیجیاتو همراه باشید.

تنظیمات تازه Select and Mask فوتوشاپ، ابزاری است که دقیقا در چنین شرایطی به کار می آیند. فقط - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کافیست به سراغ این ویژگی جالب بروید تا به کمکش مراحل انتخاب و جداسازی سوژه برای تان ساده تر شود.

همچنین - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در ورژن های جدید فوتوشاپ ویژگی Refine Edge نیز به تنظیمات Select and Mask اضافه شده تا امکان شناسایی و حذف لبه های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ناصاف نیز آسان تر شود. اما برای اینکه بفهمید چطور می توان یک سوژه را از تصویر جدا کرد بهتر است مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

۱) تصویر مورد نظر خود را در Photoshop CC 2018 باز کنید.

۲) به سراغ گزینه Select بروید و سپس Select And Mask را انتخاب کنید.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

۳) با این کار به محیط کاربری Select and - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Mask وارد می شوید که می توان به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کمک ابزار سلکشن آن، با دقت بیشری امر برش و جدا سازی تصویر را انجام - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - داد. در سمت راست محیط Select and Mask نیز پنل Properties قرار داده شده که می توان با استفاده از تنظیمات موجود در آن به ویژگی ها بیشتری دست پیدا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

۴) در این بخش، ویژگی جالبی هم به نام View mode وجود دارد که با استفاده از تنظیمات آن، می توان پیشنمایشی از بخش انتخاب - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده تصویر دریافت کرد. همچنین به کمک این ویژگی امکان جداسازی بخش انتخاب شده از پس زمینه به روش های مختلف ممکن می شود.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

۵) حالا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از میان ابزار موجود، Quick Selection را انتخاب کنید و آن را روی بخشی که میخواهید از پس زمینه جدا شود بکشید. جالب اینجاست که حین - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استفاده از این براش، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اصلا نیازی به دقیق بودن آنچنانی نیست. چرا که Quick Selection به خودی خود، عملکرد دقیقی دارد و بهتر است برای بهبود وضعیت جزئیات از ابزار Refine Edge کمک گرفت.

۶) Refine Edge - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دقیقا به درد - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تصاویری میخورد که جزئیات ریز و ظریفی دارند. مثل عکس زیر که خز و موهای سوژه برای زیبایی بیشتر نیاز به شناسایی و از بین رفتن لبه هایش دارد. از کلیدهای براکت نیز می توانید برای افزایش و کاهش اندازه براش Refine Edge استفاده کرد و مراحل کار را با دقت بیشتری پیش برد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

۷) - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در نهایت نیز می توانید از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - براش ها برای برای بهبود وضعیت ظاهری و اضافه کردن - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جزئیات بیشتر به سوژه انتخاب شده، استفاده کنید.

برای اغلب پروژه ها، می توانید همین جا کار را رها کنید. اما با استفاده از چهار ویژگی Global Refinement می توان معجزه کرد و ظاهر به شدت زیباتری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به نتیجه نهایی ببخشید.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

هر یک از این ویژگی ها نیز یک کار به خصوص انجام می دهند که بسته به شرایط مختلف می توان از آن ها استفاده کرد.

  • Smooth: بخشی که انتخاب کرده اید را نرم - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تر کرده و حاشیه هایش را گرد می کند.
  • Feather: با افکتی ملایم، اختلاف بین پس زمینه و قسمت انتخاب شده را کمتر می کند.
  • Contrast: با افزایش کنتراست، می توانید لبه های نرم را کمی تیز تر و شکسته تر نشان دهید.
  • Shift Edge: یک لایه با لبه های نرم را به سمت داخل یا خارج ایجاد می کند تا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پیکسل های ناخواسته حذف شوند.

در نهایت نیز می توانید - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پروژه خود را هر طور که می خواهید ذخیره کنید. البته برای فهم بیشتر تمام توضیحات بالا می توانید از ویدیو زیر هم کمک بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone