🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  4. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20030.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

یک تولید کننده چینی هزاران موبایل آلوده به بدافزار فروخته است

محققان امنیتی در هزاران گوشی اقتصادی برند چینی Transsion دو بدافزار کشف کردند. به گفته آنها این بدافزارها به شکل پنهانی کاربران را در سرویس‌های اشتراکی پولی ثبت نام کرده و هزینه‌ای گزاف روی دست ...

محققان امنیتی در هزاران گوشی اقتصادی برند چینی Transsion دو بدافزار کشف کردند. به گفته آنها این بدافزارها به شکل پنهانی کاربران را در سرویس‌های اشتراکی پولی ثبت نام کرده و هزینه‌ای گزاف روی دست آنها گذاشته اند.

شرکت امنیتی Secure-D اواسط اسفند ماه سال ۹۷ حجم بسیار بالایی تراکنش مالی غیرعادی را از گوشی‌های Tecno W3 ساخت شرکت Transsion در کشورهای اتیوپی، کامرون، مصر، غنا و آفریقای جنوبی شناسایی و مسدود کرد. این شرکت در ادامه تراکنش‌های مالی غیرعادی را در ۱۴ کشور دیگر کشف کرد.

شرکت امنیتی یاد شده تا به امروز در مجموع ۱۹.۲ میلیون تراکنش مالی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان - مشکوک از بیش از ۲۰۰ هزار گوشی را ثبت کرده که هدف آنها ثبت نام پنهانی کاربران در سرویس‌های اشتراکی پولی بوده است. این شرکت به منظور بررسی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان - بیشتر چندین گوشی Tecno W2 آکبند و - تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان - دست - تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان - دوم را بررسی کرد و به نتایج نگران کننده‌ای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان - رسید.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان

بررسی‌ها نشان داد روی گوشی‌های Tecno W2 بدافزاری به نام Triada نصب شده است. این - تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان - بدافزار در گوشی درب پشتی ایجاد کرده و بدافزارهای دیگر را دانلود می‌کند. Triada به دستور هکرها کدهای مخرب را در گوشی اجرا کرده و سپس برای جلوگیری از شناسایی در فایل‌های سیستمی پنهان می‌شود.

شرکت Secure-D پس متصل کردن یکی از گوشی‌های Tecno W2 به اینترنت متوجه دانلود تروجانی به نام xHelper شد. این تروجان جان سخت با ریبوت کردن، پاک کردن اپ و حتی فکتوری ریست نیز از بین نرفته و پاک کردن آن - تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان - حتی برای کاربران حرفه‌ای نیز مشکل است. تروجان xHelper پس از محیا شدن شرایط مناسب از جمله متصل شدن گوشی به شبکه اپراتور، کاربر را به شکل پنهانی در سرویس‌های اشتراکی پولی ثبت نام می‌کند.

Transsion می‌گوید نصب بدافزار روی گوشی‌های این شرکت توسط فروشنده‌ای ناشناس در پروسه زنجیره تأمین انجام شده و از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر جوانرود استان کردستان - برطرف کردن Triada در مارس ۲۰۱۸ و xHelper در اواخر سال ۲۰۱۹ خبر داده است. با این حال شرکت Secure-D می‌گوید همچنان تا آوریل ۲۰۲۰ در حال مسدودسازی آنها بوده و احتمالاً برای مدتی غیرفعال شده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone