🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20034.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ماسک از تولید باتری‌هایی با ۵۰ درصد چگالی انرژی بیشتر در ۳ تا ۴ سال آینده خبر داد

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا می‌گوید این شرکت در سه تا چهار سال آینده احتمالاً قادر به تولید باتری‌هایی با ۵۰ درصد چگالی انرژی بیشتر خواهد بود. ایلان ماسک روز دوشنبه توییت جدیدی منتشر کرد و ...

ایلان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودسر استان گیلان - ماسک مدیرعامل تسلا می‌گوید این شرکت در سه تا چهار سال آینده احتمالاً قادر به تولید باتری‌هایی با ۵۰ درصد چگالی انرژی بیشتر خواهد بود.

ایلان ماسک روز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودسر استان گیلان - دوشنبه توییت جدیدی منتشر کرد و گفت: «با تولید انبوه باتری ۴۰۰ وات ساعت در کیلوگرم و با چرخه زندگی بالا فاصله - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودسر استان گیلان - زیادی نداریم. این اتفاق احتمالاً در ۳ تا ۴ سال آینده رخ می‌دهد.»

محققان می‌گویند چگالی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودسر استان گیلان - انرژی باتری «2170» تسلا مدل ۳ که پاناسونیک سازنده آن است، حدوداً ۲۶۰ وات ساعت در کیلوگرم است. بنابراین باتری جدید با جهشی چشمگیر ۵۰ درصد از باتری فعلی بهتر خواهد بود و دستیابی به شعاع حرکتی بیشتر در اتومبیل‌های تسلا را امکان پذیر می‌کند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودسر استان گیلان

ماسک این توییت را در آستانه برگزاری رویداد Battery Day در روز ۲۲ سپتامبر (اول مهر) منتشر کرده است. پیش بینی می‌شود تسلا در این رویداد از دستاوردهای جدید در زمینه بهبود عملکرد باتری رونمایی کند.

در تصویر تبلیغاتی این رویداد خوشه‌هایی از نقطه‌های سفید رنگ به چشم می‌خورند که به شکل خطی کنار هم قرار گرفته‌اند. «Park Chul-wan»، متخصص باتری از کره جنوبی می‌گوید این تصویر احتمالاً به نانوسیم‌های سیلیکونی اشاره می‌کند. به گفته او استفاده از این فناوری در باتری خودروهای تسلا به افزایش چشمگیر چگالی انرژی و شارژدهی منجر خواهد شد.

تسلا در حال حاضر باتری‌های خودروهایش را در همکاری با پاناسونیک و در کارخانه «گیگافکتوری ۱» واقع در ایالت نوادا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودسر استان گیلان - می‌سازد. این شرکت همچنین برای ساخت باتری‌ها با شرکت ال جی و همچنین کمپانی چینی Contemporary Amperex Technology - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودسر استان گیلان - همکاری - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رودسر استان گیلان - می‌کند. اواخر خرداد ماه امسال تسلا از همکاری با این شرکت چینی از تولید باتری ۲ میلیون کیلومتری برای تسلا مدل ۳ خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone