🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20025.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نقش پررنگ و پنهانی زاکربرگ در تحریم تیک‌تاک

دونالد ترامپ با امضای یک فرمان اجرایی اعلام کرده استفاده از تیک تاک در آمریکا ممنوع می‌شود، بلکه فعالیت‌های خود در این کشور را به کمپانی آمریکایی واگذار کند. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که ...

دونالد ترامپ با امضای یک فرمان اجرایی اعلام کرده استفاده از تیک تاک در آمریکا ممنوع می‌شود، بلکه فعالیت‌های خود در این کشور را به کمپانی آمریکایی واگذار کند. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که از نقش مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ در تحریم پلتفرم اشتراک ویدیوی چینی می‌گوید.

پاییز سال گذشته میلادی زمانی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - که مدیرعامل فیسبوک در واشنگتن درباره آزادی بیان صحبت می‌کرد، برنامه دیگری نیز داشت که آن، هشدار به مقامات آمریکا درباره تهدیدات کمپانی‌های چینی به خصوص برنامه بسیار محبوب تیک تاک بود.

به گزارش وال استریت ژورنال، مارک زاکربرگ در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - اکتبر سال ۲۰۱۹ با مقامات دولتی و همچنین قانونگذاران جلسه‌ای تشکیل داده و سفری به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - واشنگتن داشته است. مدیرعامل فیسبوک در یک - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - شام خصوصی در اواخر اکتبر در کاخ سفید، به رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - این موضوع را گوشزد می‌کند که کمپانی‌های اینترنتی چینی کسب و کارهای آمریکایی را تهدید می‌کنند و باید نگران آن‌ها بود.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

زاکربرگ در جلساتی با چندین سناتور درباره تیک تاک صحبت کرده بود. - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - «تام - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - کاتن»، سناتور جمهوری خواه و «چاک شومر»، سناتور دموکرات پس از مدتی نامه‌ای برای مقامات اطلاعاتی ارسال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - و از آن‌ها می‌خواهند پیرامون تیک تاک تحقیق کنند. پس از مدت کوتاهی دولت شروع به بررسی تاثیر این پلتفرم روی امنیت ملی می‌کند و در نهایت دونالد ترامپ، تیک تاک را تهدید به ممنوعیت می‌کند.

دونالد ترامپ هرگونه مراوده مالی با مالک تیک تاک، ByteDance را ممنوع کرده و اگر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - این شرکت پلتفرم اشتراک ویدیوی خود - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - را به یک کمپانی آمریکایی نفروشد، استفاده از آن در این کشور ممنوع خواهد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - شد. تیک تاک می‌خواهد این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - دستور را به چالش بکشد و از دولت ترامپ شکایت کند.

علاوه بر نظرات شخصی و همچنین بیانیه‌های عمومی، فیسبوک یک گروه به نام «American Edge» راه‌اندازی کرده که در تبلیغات خود، کمپانی‌های آمریکایی که در اقتصاد، امنیت ملی و فرهنگ این کشور مشارکت دارند را . این شبکه اجتماعی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - همچنین سالانه هزینه بالایی را برای لابی‌گری پرداخت می‌کند، بنابراین نمی‌توان از نقش آن در کنار زدن کمپانی‌های چینی چشم پوشی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone