🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  2. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  5. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20044.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون تاشو در راه است؛ ترکیبی از گلکسی زد فلیپ و سرفیس Duo

از مدت‌ها قبل شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعاتی درباره آیفون تاشو هستیم و اخیرا افشاگر معروف، «جان پروسر» اطلاعاتی درباره آن منتشر کرده است. طبق ویدیویی که از سوی پروسر منتشر شده، این گوشی هوشمند ...

از مدت‌ها قبل شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعاتی درباره آیفون تاشو هستیم و اخیرا افشاگر معروف، «جان پروسر» اطلاعاتی درباره آن منتشر کرده است.

طبق ویدیویی که از سوی پروسر منتشر شده، این گوشی هوشمند ساختار کلی مشابه گلکسی زد فلیپ دارد، اما نمایشگر بیرونی آن ابعاد بزرگتری داشته و صفحه نمایش درونی آن دو تکه است. در حال حاضر گوشی اندرویدی سرفیس Duo مایکروسافت از این طراحی بهره می‌برد که به معنای عدم استفاده از شیشه انعطاف پذیر مشابه گوشی‌های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - تاشو سامسونگ خواهد بود.

با وجود استفاده از دو نمایشگر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - برای آیفون تاشو، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - در هنگام باز کردن دستگاه صفحه نمایش تقریبا یکپارچه در برابر کاربر قرار می‌گیرد و همچنین خبری از حفره درون نمایشگر نیست. با توجه به این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - سبک طراحی، سیستم فیس آیدی در بخش بیرونی دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لارستان استان فارس

از لولای این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - گوشی هوشمند توسط پارچه محافظت می‌شود و اپل برای ساخت لبه‌های آن مانند آیفون ۱۱ از فلز استفاده خواهد کرد. در حالی که پروسر وجود چنین دستگاهی را تایید و اعلام کرده بسیاری از منابع از تولید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - این دستگاه‌ خبر داده‌اند، هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ معرفی آیفون تاشو منتشر نشده است.

با توجه به قیمت بالای گوشی‌های تاشو موجود در بازار، انتظار می‌رود آیفون تاشو نیز با قیمت بالا و احتمالا در تعداد محدود وارد بازار شود، بلکه اپل برای عرضه این محصول چندین سال صبر کند. با ورود شرکت‌های بیشتر به این حوزه و افزایش تولیدات، قیمت گوشی‌های تاشو کاهش پیدا خواهد کرد و طبق گزارش‌ها، سامسونگ نیز به دنبال عرضه یک گوشی تاشو اقتصادی است.

گزارشی در گذشته از احتمال معرفی گوشی تاشو اپل در سال ۲۰۲۱ خبر داده بود. یکی از دلایل ورود دیرهنگام اپل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - به این بخش از بازار، انتظار برای تکمیل فناوری‌های لازم است تا محصولی نامناسب در اختیار کاربران قرار نگیرد و مانند نسخه اولیه گلکسی فولد دچار مشکلات نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone