🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  2. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20038.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نمایش قابلیت‌های گلکسی زد فولد ۲ و مقایسه آن با فولد ۱ [تماشا کنید]

سامسونگ نه تنها هنوز تاریخ عرضه گلکسی زد فولد ۲ را اعلام نکرده بلکه برخی از مشخصات اصلی آن مثل چیپست هم مشخص نشده اما کاربران چینی ویدویی از بررسی اولیه این موبایل و مقایسه ...

سامسونگ نه تنها هنوز تاریخ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - عرضه گلکسی زد فولد ۲ را اعلام نکرده بلکه برخی از مشخصات اصلی آن مثل چیپست هم مشخص نشده اما کاربران چینی ویدویی از بررسی اولیه این موبایل و مقایسه آن با فولد ۱ را منتشر کرده‌اند.

گلکسی زد فولد ۲ جدیدترین گوشی تاشو - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - سامسونگ محسوب می‌شود که در مقایسه با گلکسی فولد به مشخصات فنی قدرتمندتری مجهز شده و همچنین طراحی جذابتری دارد. این شرکت کره‌ای در هنگام رونمایی از این گوشی هوشمند، از انتشار اطلاعات بیشتر پیرامون آن در تاریخ ۱۱ شهریور خبر داد. با این وجود به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - نظر می‌رسد این دستگاه در اختیار افراد قرار گرفته است.

اخیرا ویدیویی از این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - که علاوه بر نمایش قابلیت‌ها، برخی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - از مشخصات آن را نیز افشا می‌کند. در این ویدیو شاهد مقایسه با دستگاه با نسل اول گلکسی فولد نیز هستیم. گلکسی زد فولد ۲ در این ویدیو به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که ۱۵۷ گیگابایت آن در دسترس کاربر است. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - سامسونگ در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده کرده است.

نمایشگر درونی این دستگاه نسبت به نسل گذشته بهبود پیدا کرده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - و در حالی که گلکسی فولد به صفحه نمایش ۷.۳ اینچی مجهز شده، مدل جدید آن از نمایشگر ۷.۶ اینچی بهره می‌برد و درون آن یک حفره برای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد. رفرش ریت این پنل ۱۲۰ هرتز است.

یکی از قابلیت‌های جالب این - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - گوشی هوشمند تاشو، «فلکس مود» است. اگر یکی از بخش‌ها به عنوان استند مورد استفاده قرار بگیرد، می‌توان از محتوای مختلفی را در بخش دوم به نمایش گذاشت.

این دستگاه برخلاف نسل قبلی که از پلاستیک برای محافظت از نمایشگر خود بهره می‌برد، به یک - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - شیشه نازک مجهز شده است. سامسونگ برای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تربت جام استان خراسان - گلکسی زد فولد ۲ دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۱۲، ۶۴ و ۱۲ مگاپیکسلی درنظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone