🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20039.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

محقق امنیتی پس از تأخیر اپل در انتشار به‌روزرسانی جزئیات باگ سافاری را فاش کرد

یک محقق امنیتی لهستانی پس از تأخیر اپل در برطرف کردن آسیب پذیری مرورگر سافاری، جزئیات آن را به شکل عمومی منتشر کرد. «Pawel Wylecial»، محقق امنیتی شرکت REDTEAM.PL می‌گوید حدوداً چهار ماه قبل اپل ...

یک محقق امنیتی لهستانی پس از تأخیر اپل در برطرف کردن آسیب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان - پذیری مرورگر سافاری، جزئیات آن را به شکل عمومی منتشر کرد.

«Pawel Wylecial»، محقق امنیتی شرکت REDTEAM.PL می‌گوید حدوداً چهار ماه قبل اپل را در جریان حفره‌ای در مرورگر سافاری گذاشته، اما پس از آنکه این شرکت از تأخیر تقریباً یک ساله در انتشار به روزرسانی نرم افزاری در بهار سال ۲۰۲۱ خبر داده، او تصمیم می‌گیرد جرئیات باگ را به شکل عمومی منتشر کند.

Wylecial با انتشار بیانیه‌ای گفت باگ مذکور از قابلیت اشتراک فایل مرورگر سافاری در iOS و mscOS سو استفاده کرده و توانایی جاسوسی و سرقت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان - فایل‌ها را دارد. او این باگ را «نیمه خطرناک» توصیف کرده چرا که برای سو استفاده از آن به اقدامات پیچیده برای گول زدن کاربر برای اشتراک گذاری فایل‌ها نیاز است. البته ظاهراً مشکل اصلی نه خود باگ، بلکه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان - نحوه واکنش اپل به آن بوده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان

محقق امنیتی یاد شده می‌گوید اپل بیش از چهار ماه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان - فرصت داشته تا این حفره امنیتی را برطرف کند اما نه تنها کاری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان - نکرده، بلکه قصد داشته با عرضه به‌روزرسانی نرم افزاری در ۲۰۲۱ از انتشار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان - جزئیات این باگ به شکل عمومی به مدت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان - تقریباً یک سال جلوگیری کند.

دیگر محققان نیز اپل را به تأخیر در انتشار به روزرسانی‌های امنیتی و تلاش برای ساکت کردن آنها متهم کرده‌اند. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان - Wylecial می‌گوید پس از آنکه وجود این باگ را در توییتر فاش کرده، چندین محقق امنیتی دیگر از تأخیر یک ساله اپل در انتشار به روزرسانی برای باگ‌ها خبر داده‌اند.

سیاست اپل در رابطه با شناسایی باگ‌ها سبب شده تا گوگل نیز از همکاری با آن امتناع کند. زمانی که اپل تیر ماه امسال قوانین برنامه کشف باگ Security Research Device را اعلام کرد، تیم Project Zero گوگل به خاطر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنندج استان کردستان - محدودیت‌هایی که اپل برای انتشار عمومی یافته‌های محققان و ساکت کردن آنها در نظر گرفته بود، از مشارکت در آن انصراف داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone