🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20043.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از سامانه حافظه ملی ایرانیان و سنا؛ دسترسی آنلاین به هزاران کتاب و روزنامه

سامانه حافظه ملی ایرانیان و سامانه سنا به عنوان جامع ترین پایگاه‌های فهرست، کتب، نشریات، اسناد و نسخ خطی کشور در سازمان اسناد و کتابخانه ملی رونمایی شدند. در این سامانه چهار پایگاه کتاب، نشریات، اسناد ...

سامانه حافظه ملی ایرانیان و سامانه سنا به عنوان جامع ترین پایگاه‌های فهرست، کتب، نشریات، اسناد و نسخ خطی کشور در سازمان اسناد و کتابخانه ملی رونمایی شدند. در این سامانه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران - چهار پایگاه کتاب، نشریات، اسناد و نسخ خطی وجود دارد که امکان جستجوی دقیق و یافتن مدرک و محل نگهداری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران - آن را عرضه خواهد کرد.

۳۰۰۰ کتابخانه فعال دانشگاهی، عمومی و تخصصی در شبکه کتابخانه‌ها، ۶۴ هزار عنوان - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران - نشریه فهرست شده در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران - بانک نشریات، فهرست اسناد موجود در ۶ مرکز آرشیوی در شبکه اسناد کشور و فهرست ۱ میلیون و ۱۴ هزار نسخه خطی فارسی و غیر فارسی داخل، نسخ عراق، فارسی کشورها در ۱۸۶۸ مرکز در فهرستگان نسخ خطی از جمله مواردی هستند که در این سامانه وجود دارند و روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود.

سامانه حافظه ملی ایرانیان در جامع ترین شکل ممکن با هدف غنی سازی تجربه کاربران و توزیع عادلانه اطلاعات امکان استفاده آنلاین از از محتواهایی چون کتب، نشریات، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران - اسناد و نسخ خطی کشور را میسر می‌کند.

سامانه نشریات کشور سنا از دیگر سامانه‌هایی است که با شعار «حافظه ملی در خانه هر ایرانی» رونمایی شد، این سامانه فهرست و محتوای دیجیتال نشریات روزنامه ها و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران - مجلات ایرانی را از آغاز تاکنون دربر می گیرد. با استفاده از این سامانه‌ها در شبکه کتابخانه‌های کشور، می‌توانید لیست کامل کتب را جستجو نمایید، نزدیک‌ترین کتاب و کتابخانه را پیدا کنید و به سایت کتابخانه مورد نظر نیز سر بزنید.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران

«عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام  راه اندازی سامانه‌های «حافظه ملی ایرانیان» و «سنا» و داده‌های موجود در این سامانه و دیجیتال سازی منابع را بخش مهمی از قدرت نرم فرهنگی و دیپلماسی فرهنگی ایران عنوان کرده است:

«عدالت اطلاعاتی یکی دیگر از مهمترین خروجی های طرح هایی از این دست است. زیرا اطلاعات امروز بخش اصلی سرمایه عملیاتی توسعه به شمار می آید. با این نگاه هر فردی می‌تواند دسترسی‌ها به اطلاعات و داده‌های خام و غیرخام پیدا کند. امیدواریم این زحمتی که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران - دوستان کشیدند و در هفته دولت عرضه می‌شود، مقدمه ای برای برداشتن گام های دیگر در عرصه فرهنگ باشد تا جامعه ایرانی و فراتر جامعه جهانی که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران - به فرهنگ ایرانی تعلق خاطر دارند از این دستاورد بهره مند شوند.»

معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در توضیح سامانه سنا گفته که «۱۴ ترابایت حجم روزنامه‌های بارگذاری شده در آن است و روزنامه های روز هم به آن اضافه می شود. این سامانه با حجم زیادی از اطلاعات آغاز به کار می کند اما در ادامه تکمیل می شود.»

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران

«سمیه توحیدلو» در همین رابطه گفت: متن کامل و جزییات روزنامه ها در قالب روز و ماه و سال قابل جست و جوست، نکته مهم دیگر در این سامانه، جست و جوی منابع - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران - نزدیک به موضوع و جست و جو در متن است که از ویژگی‌های منحصر به فرد آن به شمار می آید.

این سامانه به شکل دیجیتال از امروز در دسترس قرار می گیرد و بخش های مختلف آن به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تنکابن استان مازندران - مرور به روز می‌شوند. بنابر اعلام سازمان اسناد و کتابخانه ملی، دسترسی‌های دیجیتال در این دو سامانه تنها برای اعضا امکان پذیر است اما ذکر این نکته الزامیست که عضویت در این سامانه رایگان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone