🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20029.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بروزرسانی بزرگ فایرفاکس اندروید؛ بهترین ویژگی‌های مرورگر دسکتاپ در دنیای موبایل

موزیلا یکی از بزرگترین بروزرسانی‌های نسخه اندرویدی مرورگر فایرفاکس را منتشر کرد. در این آپدیت قابلیت‌های محبوب نسخه دسکتاپ به این برنامه موبایل اضافه شده‌اند. یکی از ویژگی‌های جدید این نسخه فایرفاکس، دارک مود است ...

موزیلا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - یکی از بزرگترین بروزرسانی‌های نسخه اندرویدی مرورگر فایرفاکس را منتشر کرد. در این آپدیت قابلیت‌های محبوب - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - نسخه دسکتاپ به این برنامه موبایل اضافه شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های جدید این نسخه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - فایرفاکس، دارک مود است که تا به امروز در اختیار کاربران اندرویدی قرار نداشت. در این نسخه همچنین نوار آدرس به پایین نمایشگر منتقل شده که هدف از این اقدام، دسترسی افراد به فضای بیشتر عنوان شده که البته می‌توان دوباره آن را به بخش بالایی منتقل کرد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب نسخه دسکتاپ این مرورگر که به نسخه موبایل آن وارد شده، محافظت پیشرفته از ردیابی کاربران است. زمانی که برای اولین بار برنامه را اجرا کنید، سه گزینه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - برای لایه محافظتی در اختیارتان قرار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - می‌گیرد که شامل استاندارد، سختگیرانه و شخصی می‌شود. در حالت استاندارد ردیاب‌ها مسدود نمی‌شوند و شما می‌توانید تبلیغات را ببینید. در حالت سختگیرانه این موارد مسدود می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های جدید این مرورگر، «Collcetions» نام دارد که امکان ذخیره و سازمان‌دهی سایت‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. در حالی که عملکرد این قابلیت شبیه به بوکمارک است، این ویژگی از گم شدن تب‌ها جلوگیری می‌کند و چندین راه برای اشتراک‌گذاری آن‌ها در آینده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قابلیت مهم دیگر، پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - بهتر از Add-On شخص ثالث است. کاربران در گذشته قادر به نصب افزونه برای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - نسخه موبایل فایرفاکس بودند، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - اما اکثر آن‌ها برای گوشی‌های هوشمند بهینه‌سازی نشده بودند، موضوعی که موزیلا آن را تغییر داده است. در حال حاضر تنها ۱۰ مورد برای نسخه موبایل بهینه شده‌اند، اما در آینده بر شمار آن‌ها افزوده خواهد شد.

موزیلا چندین قابلیت فایرفاکس «Focus» را به حالت خصوصی مرورگر خود اضافه کرده و می‌توان لینک‌ها را همیشه در تب‌های خصوصی باز کرد.

یکی دیگر از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - ویژگی‌های جدید این نسخه، پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر برای ویدیوها است. فایرفاکس موبایل با استفاده از موتور مرورگر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - «GeckoView» ساخته شده که مزایایی دارد. اکثر سایت‌ها در مقایسه با گذشته ۱۰ درصد سریعتر باز می‌شوند و موزیلا ساده‌تر از گذشته می‌تواند برای آن‌ بروزرسانی منتشر کند.

نسخه جدید فایرفاکس برای اندروید از امروز در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - اروپا قابل دسترس است و کاربران در آمریکای شمالی دو روز دیگر می‌توانند آن را دانلود کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone