🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20041.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هند احتمالا تجهیزات هواوی را از شبکه موبایل خود حذف می‌کند

با افزایش تنش‌ها میان هند و چین، به نظر می‌رسد دولت دهلی نو می‌خواهد تجهیزات هواوی را از شبکه‌های موبایل خود حذف کند و مانع از مشارکت این کمپانی در توسعه زیرساخت‌ها شود. دولت دهلی ...

با افزایش تنش‌ها میان هند و چین، به نظر می‌رسد دولت دهلی نو می‌خواهد تجهیزات هواوی را از شبکه‌های موبایل خود حذف کند و مانع از مشارکت این کمپانی در توسعه زیرساخت‌ها شود.

دولت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لنگرود استان گیلان - دهلی نو نگران سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی در زیرساخت‌های شبکه هند است. ظاهرا دولت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لنگرود استان گیلان - بجای اینکه هواوی را تحریم کند، می‌خواهد در سکوت خبری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لنگرود استان گیلان - تجهیزات این غول فناوری چینی را از شبکه‌های موبایل خود حذف کند. طبق گزارش  Financial Times، مقامات ارشد دولتی اعلام کرده‌اند که برای توسعه زیرساخت‌های حیاتی، شرکت‌های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لنگرود استان گیلان - غیرچینی را ترجیح می‌دهند.

در حال حاضر شرکت «Reliance Jio» در حال توسعه تجهیزات شبکه 5G خود است، کمپانی «Bharti Airtel» با شرکت اریکسون همکاری می‌کند و شرکت دولتی «BSNL» نیز خواهان قطع همکاری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لنگرود استان گیلان - با تولیدکنندگان چینی است. با این حال ودافون در هندوستان با همکاری هواوی شبکه 5G را مورد تست قرار داده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لنگرود استان گیلان

این گزارش نزدیک به یک هفته پس از انتشار گزارشی مبنی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لنگرود استان گیلان - بر اینکه دولت دهلی نو می‌خواهد هواوی و ZTE را از تست‌های شبکه 5G کنار بگذارد، منتشر شده است. در حال حاضر هیچ کدام از این شرکت‌ها و همچنین دولت هند نسبت به این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لنگرود استان گیلان - گزارش از خود واکنش نشان نداده‌اند.

حذف تجهیزات هواوی از شبکه‌های موبایل هند، اولین اقدام دولت دهلی نو در مقابله با شرکت‌های چینی محسوب نمی‌شود. دولت هند در گذشته استفاده از چندین اپلیکیشن چینی را در هند ممنوع کرده و به نظر می‌رسد در آینده بر تعداد آن‌ها نیز افزوده شود.

در ماه‌های اخیر هواوی قربانی تنش‌ها میان چین و ایالات متحده آمریکا شده و حالا هند می‌خواهد تجهیزات این کمپانی را از شبکه خود حذف کند که ضربه سنگینی به این غول فناوری چینی خواهد زد. در گذشته بریتانیا نیز استفاده از تجهیزات هواوی را در شبکه 5G ممنوع کرد، آن‌ها را از شبکه‌های خود حذف خواهد کرد و احتمالا برای توسعه زیرساخت‌ها با شرکت‌های ژاپنی همکاری می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone