🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  4. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20037.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ربات جدید ارتش آمریکا تهدیدات پنهان را برای سربازان شناسایی می‌کند

ارتش آمریکا در حال آزمایش رباتی است که با استفاده از سنسورهای مختلف محیط اطراف را اسکن کرده و تغییرات محیطی را روی شیشه عینک واقعیت افزوده سرباز نمایش می‌دهد. آزمایشگاه ارتش ایالات متحده (ARL) ...

ارتش آمریکا در حال آزمایش رباتی است که با استفاده از سنسورهای مختلف محیط اطراف را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان - اسکن کرده و تغییرات محیطی را روی شیشه عینک واقعیت افزوده سرباز نمایش می‌دهد.

آزمایشگاه ارتش ایالات متحده (ARL) در حال آزمایش رباتی است که با استفاده از سنسورهایی موسوم به «لیدار» (LiDAR) محیط اطراف را به شکل سه بعدی و لحظه‌ای اسکن می‌کند. این سنسور با استفاده از تاباندن نور لیز به هدف و تجزیه تحلیل نور بازتاب شده فاصله را اندازه می‌گیرد. این ربات چهار چرخ پس از اسکن کردن محیط اطلاعات را به عینک واقعیت افزوده سرباز - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان - ارسال می‌کند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان

ارتش آمریکا می‌گوید ربات یاد شده حین گشت زنی در محیط اطلاعات - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان - جدید را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان - با اطلاعاتی که قبلاً ذخیره کرده مقایسه کرده و تغییرات محیطی را شناسایی می‌کند. سپس این تغییرات به طور لحظه‌ای روی عینک واقعیت افزوده‌ای که مقابل چشمان سرباز قرار گرفته به نمایش در می‌آیند تا او - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان - از تغییرات آگاه شده و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان - در مورد آنها تصمیم گیری کند.

ارتش آمریکا در این آزمایش ربات را با انواع سنسورهای لیدار در رزولوشون‌های مختلف آزمایش کرد و می‌گوید سربازان قادر به خواندن اطلاعات سنسورهای رزولوشن پایین نیز بوده‌اند، بنابراین به گفته ارتش این کشور بسته به نوع تهدید می‌توان از سنسورهای کوچک‌تر، سبک‌تر و ارزان قیمت‌تر نیز استفاده کرد و سرعت حرکت را بالا برد.

به گفته ارتش ایالات متحده از این ربات می‌توان برای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان - تشخیص سربازان استتار کرده دشمن و یا بمب‌های کنار جاده‌ای (IED) استفاده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد. این ربات همچنین با عینک‌های واقعیت ترکیبی از جمله نسخه نظامی عینک هولولنز سازگار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone