🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20012.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

Caviar از مدل‌های لوکس گلکسی نوت ۲۰ اولترا با سنگ‌ مرمر رونمایی کرد

شرکت Caviar که به ساخت گوشی‌های لوکس و گران قیمت شهرت دارد، اخیرا از سری Eternity گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ رونمایی کرده و آن‌ها را با قیمت بالایی به فروش می‌رساند. سامسونگ اخیرا از ...

شرکت Caviar که به ساخت گوشی‌های لوکس و گران قیمت شهرت دارد، اخیرا از سری Eternity گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ رونمایی کرده و آن‌ها را با قیمت بالایی به فروش می‌رساند.

سامسونگ اخیرا از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرده و آن‌ها را با قیمت تقریبا بالایی در بازار به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آشتیان استان مرکزی - فروش می‌رساند. اگر به نسخه اولترا این دستگاه علاقه دارید و به دنبال نسخه‌های خاص آن هستید، می‌توانید مدل‌های سری Eternity این گوشی هوشمند که توسط شرکت Caviar ساخته شده‌اند را خریداری کنید.

سری Eternity شامل ۴ مدل می‌شود که بر پایه ۴ بنای تاریخی با قدمت چندین قرن و هزاران سال ساخته شده‌اند. «پارتنون» که به علت سنگ مرمر سفید خود مشهور است، الهام بخش یکی از این مدل‌ها بوده. مدل مجهز به سنگ مرمر مشکی با الهام از «ایا صوفیه» طراحی شده و شهر ممنوعه نیز برای - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آشتیان استان مرکزی - ساخت نسخه سبز رنگ مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از این مدل‌ها با الهام از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آشتیان استان مرکزی - «کلیسای جامع سنت باسیل» به تولید رسیده که یکی از دلایل شهرت این کلیسا، سنگ مرمر قرمز رنگ آن است.

فرقی نمی‌کند کدام مدل پرچمدار سامسونگ را انتخاب کنید، تمام آن‌ها با قیمت بسیاری بالایی فروخته می‌شوند و باید در حساب - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آشتیان استان مرکزی - بانکی خود ۵,۷۵۰ تا ۶,۲۶۰ دلار پول داشته باشید. Caviar تنها ۹۹ نسخه از هر مدل سری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آشتیان استان مرکزی - Eternity‌ گلکسی نوت ۲۰ اولترا تولید می‌کند.

مشخصات فنی این مدل‌ها تفاوتی با گلکسی نوت ۲۰ اولترا استاندارد ندارد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۹ اینچی Dynamic AMOLED مجهز شده که توسط گوریلا کلس Victus از آن محافظت می‌شود. این دستگاه با توجه به بازار فروش از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس یا اگزینوس ۹۹۰ بهره می‌برد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا در بالاترین نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آشتیان استان مرکزی - و به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone