🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20046.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ الترا از وجود دو سیستم دفع حرارت متفاوت خبر می‌دهد

کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ الترا توسط iFixit نکات جالبی را در مورد سیستم خنک کننده آنها فاش کرد. به گفته iFixit این دو گوشی در کمال تعجب فاقد سیستم خنک کننده Vapor ...

کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ الترا توسط iFixit نکات جالبی را در مورد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - سیستم خنک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - کننده آنها فاش کرد. به گفته iFixit این دو گوشی در کمال تعجب فاقد سیستم خنک کننده Vapor Chamber و لوله‌های گرمایی مسی هستند که سامسونگ از آنها برای خنک کردن گلکسی نوت ۹ استفاده کرده بود.

iFixit می‌گوید سامسونگ برای خنک کردن گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ الترا به جای مس از پد حرارتی گرافیتی چند لایه استفاده کرده است. نکته عجیب اینکه ظاهراً این مورد برای همه مدل‌های الترا صدق نمی‌کند، چون ویدیوی کالبدشکافی دیگری از نوت ۲۰ الترا در یوتیوب منتشر شده که وجود سیستم خنک کننده Vapor Chamber و لوله‌های مسی را در آن تأیید می‌کند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر  داراب استان فارس

مشخص نیست چرا سامسونگ در برخی از مدل‌های گلکسی نوت ۲۰ الترا به جای لوله مسی از پد گرافیتی استفاده کرده، اما ممکن است دلیل داغ شدن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - بیش از حد برخی از مدل‌ها همین مورد باشد. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - برخی از سایت‌ها پس از بررسی گلکسی نوت ۲۰ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - الترا به داغ شدن بیش از حد آن اشاره کرده‌اند.

برای مثال Android Authority در بررسی خود از این گوشی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - به داغ بودن همیشگی آن و همچنین حین استفاده از دوربین و بازی کردن اشاره کرد و گفت که داغ‌تر از دیگر گوشی‌های - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - مشابه مجهز به چیپست اسنپدراگون است. Wired نیز گفت حتی دانلود بازی فورتنایت نیز «سبب داغ شدن بیش از انتظار» گلکسی نوت ۲۰ الترا شده است.

PCWorld با استفاده از دماسنج فروسرخ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - دمای گلکسی نوت ۲۰ الترا زیر فشار زیاد را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - بیش از ۱۰۰ درجه فارنهایت (بیش از ۳۷ درجه سانتی گراد) اندازه گیری کرده است. SamMobile در بررسی خود نوشت که «دما پس از ۶-۵ دقیقه فیلمبرداری با رزولوشن 8K - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - به ۴۶-۴۵ درجه سانتی گراد رسید.» سایت ورج می‌گوید حین بررسی گلکسی نوت ۲۰ الترا به مشکل داغ شدن بیش از حد برنخورده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - که احتمالاً - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - به دلیل مجهز شدن این مدل به سیستم کولینگ متفاوت بوده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - است.

iFixit امتیاز تعمیرپذیری ۳ از ۱۰ را به گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ الترا داد و دلایل آن را موارد زیر اعلام کرد:

نکات مثبت:

  • برای باز کردن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - گوشی‌ها به یک پیچ گوشتی چهارسو نیاز است.
  • بسیاری از قطعات از جمله درگاه شارژ ماژولار و قابل تعویض هستند.

نکات منفی:

  • تعویض باتری بسیار سخت است.
  • تعمیر نمایشگر بسیار خسته کننده است و هزینه زیادی روی دست کاربر می‌گذارد.
  • برای تعمیر هر قسمت از گوشی باید با چسب‌های مختلف کلنجار رفت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - و سپس در پروسه‌ای خسته کننده آنها را تمیز و سپس تعویض کرد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone