🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  2. سوال: فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: با باز شدن آب گرم و رد شدن جریان آب از داخل فلومتر مدار قطعه بسته می‌شود و پکیج وارد مراحل بعد می شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19506.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت گلکسی نوت ۲۰ الترا [تماشا کنید]

یکی از کانال‌های یوتیوب که مقاومت گوشی‌ها را می‌سنجد، در آخرین پروژه گلکسی نوت ۲۰ الترا را آزمایش کرده است. جدیدترین پرچمدار سامسونگ از همه شکنجه‌ها به غیر از یک مورد سربلند بیرون آمد. کانال ...

یکی از کانال‌های یوتیوب که مقاومت گوشی‌ها را می‌سنجد، در آخرین پروژه گلکسی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران - نوت ۲۰ الترا را آزمایش کرده است. جدیدترین پرچمدار سامسونگ از همه شکنجه‌ها به غیر از یک مورد سربلند بیرون آمد.

کانال یوتیوب JerryRigEverything طبق روال - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران - همیشگی که مقاومت گوشی‌های جدید را با ابزارهای مختلف می‌سنجد، این بار به سراغ گلکسی نوت ۲۰ الترا رفته است. «زک نلسون»، کارشناس کانال تست مقاومت را طبق معمول با تست خراش نمایشگر شروع می‌کند و به محافظ جدید این موبایل یعنی گوریلا گلس Victus اشاره می‌کند.

آزمایش گوریلا گلس Victus نشان داد که تفاوتی با محافظ نمایشگرهای شیشه‌ای معمول نداشته و مثل آنها در سطح ۶ و ۷ خش می‌افتد. البته این محافظ مقاومت خود را در استفاده روزمره نشان - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران - خواهد داد و آنطور که شرکت کورنینگ می‌گوید نسبت به شیشه معمولی ۴ برابر در مقابل خط و خش مقاوم‌تر است.

کارشناس یاد شده در ادامه قلم S Pen را تشریح و به خازن تعبیه شده درون آن اشاره کرد که این قلم دیجیتال را در مدت زمان کوتاه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران - شارژ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران - کرده و برق مورد نیاز آن به مدت ۳۰ دقیقه را تأمین می‌کند. در ادامه به جنس آلومینیومی فریم و دکمه‌ها و همچنین حذف دکمه بیکسبی اشاره شد.

نوبت به آزمایش مقاومت نمایشگر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران - گلکسی نوت ۲۰ الترا در برابر حرارت می‌رسد. نمایشگر AMOLED این گوشی پس از حدوداً ۲۳ ثانیه قرارگیری در برابر آتش فندک سوخت. بسیار بعید به نظر می‌رسد خریدار با - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران - پرداخت هزینه ۱۳۰۰ دلار برای این گوشی آن را در برابر آتش قرار دهد، ولی اثر سوختگی برخلاف بیشتر نمایشگرهای LCD و امولد از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران - بین نرفت.

در نهایت آزمایش معروف خمش انجام شد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سوادکوه استان مازندران - و گلکسی نوت ۲۰ الترا با سربلندی از این آزمایش بیرون آمد. با فشار از دو طرف هیچ خمشی در نمایشگر یا بدنه دیده نشد و زک نلسون با گفتن جمله «مثل سنگ سخت است» مقاومت آن را ستود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone