تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20414.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نمایش رایگان فهرست محصولات در صفحه اصلی جستجوی گوگل؛ تشدید رقابت با آمازون

گوگل به منظور کمک به کسب و کارهای کوچک، از نمایش رایگان فهرست محصولات در صفحه اصلی نتایج جستجو خبر داد. این قابلیت در حاضر در نسخه موبایل و برای کاربران آمریکایی فعال شده است. ...

گوگل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - به منظور کمک به کسب و کارهای کوچک، از نمایش رایگان فهرست - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - محصولات در صفحه اصلی نتایج جستجو خبر داد. این قابلیت در حاضر در نسخه موبایل و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای کاربران آمریکایی فعال شده است.

گوگل تا پیش از این فقط - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - لینک‌های پولی را در پنل Knowledge نشان می‌داد. پنل Knowledge زمانی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - به نمایش در می‌آید که کاربر محصولی که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - مشابه آن در فروشگاه‌های اینترنتی موجود است را سرچ می‌کند. تا پیش از این تنها تبلیغات پولی در این پنل به نمایش در می‌آمدند اما حالا گوگل می‌گوید از تابستان - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - امسال فهرست محصولاتی که هزینه‌ای برای نمایش آن‌ها پرداخت نشده در این پنل‌ها ظاهر خواهد شد.

این قابلیت ابتدا برای کاربران آمریکایی و نسخه موبایل و در ادامه برای دسکتاپ نیز فعال خواهد شد. تبلیغات تب Shopping به شکل جداگانه همچنان در بالای صفحه ظاهر شده و مثل دیگر تبلیغات گوگل نشانه گذاری می‌شوند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان

گوگل می‌گوید پس از فراهم کردن امکان نمایش رایگان فهرست محصولات از ماه آوریل، به طور - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - میانگین نرخ کلیک‌ها ۷۰ درصد و میزان نمایش وب سایت‌ها (Impressions) به خاطر نمایش لیست محصولات رایگان و پولی، ۱۳۰ درصد افزایش داشته است. گوگل قصد دارد با این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - کار به کسب و کارهای کوچکی کمک کند که به خاطر شیوع ویروس کرونا نمی‌توانند مشتری پیدا کنند. البته به نظر می‌رسد این قابلیت به دلیل تهدید شدن کسب و کار گوگل توسط آمازون بالاخره از راه می‌رسید.

آمازون در چند سال گذشته به طور پیوسته یکی از مهم ترین منابع درآمد گوگل یعنی درآمد ناشی از تبلیغات در جستجو را کم کرده است. گزارش شرکت تحقیقاتی eMarketer که پاییز امسال و قبل از دنیاگیری ویروس کرونا منتشر شد، نشان می‌دهد سهم گوگل از درآمد تبلیغات در جستجو از ۷۳ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - درصد در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صایین قلعه استان زنجان - سال ۲۰۱۹ به ۷۱ درصد در سال ۲۰۲۱ کاهش پیدا خواهد کرد، چرا که تعداد بیشتری از کاربران محصولات را به طور مستقیم در آمازون جستجو می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone