🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23658.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی با شناسایی متهم از ارتکاب قتل پرده برداشت

با اینکه تا به حال داستان‌های هولناکی از کاربردهای هوش مصنوعی برایمان نقل شده اما باید اذعان داشت که این تکنولوژی در موارد زیادی به عنوان یک ابزار کاربردی به کمک بشر می‌آید. بر اساس ...

با اینکه تا به حال - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - داستان‌های هولناکی از کاربردهای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - هوش مصنوعی برایمان نقل شده اما باید اذعان داشت که این تکنولوژی در موارد زیادی به عنوان یک ابزار کاربردی به کمک بشر می‌آید. بر اساس گزارشی جدید هوش مصنوعی به شناسایی یک فرد قاتل در چین کمک - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - و پلیس را از ارتکاب قتل خبردار کرده است.

به گزارش روزنامه South China Morning Post این فرد 29 ساله بعد از قتل نامزدش تلاش کرد با - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - اسکن صورت نامزد درگذشته‌اش برای دریافت وام در اپلیکیشنی به نام Money Station ثبت نام کند. این اپ از هوش مصنوعی برای تأیید درخواست‌ها استفاده کرده و برای این کار از آن‌ها می‌خواهد در حین ثبت نام رو به دوربین چشمک بزنند.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان

با این حال در این مورد به خصوص، هوش مصنوعی اپلیکیشن حرکت نکردن چشم مقتول را در حین درخواست تشخیص داده و علاوه بر این، نرم‌افزار شناسایی صدای آن هم به اینکه مردی به جای زن در خواست دهنده صحبت کرده است پی برد.

با این اوصاف کارمندان شرکت به صورت دستی درخواست را بررسی کرده و متوجه کبودی‌هایی روی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - صورت این زن و علائم قرمزی دور گردن او شدند و سریعا به مقامات اطلاع دادند. پلیس فرد قاتل را زمانی دستگیر کرد - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - اقدام به سوزاندن جسد در یک مزرعه دور افتاده کرده بود. پیش از ارتکاب قتل هم این مرد 29 ساله 4200 دلار از حساب بانکی نامزدش خارج کرده و به پدر و مادر او گفت که دخترشان برای چند روز به تعطیلات می‌رود.

چنین پرونده‌ای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - نشان می‌دهد که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - هوش مصنوعی با وجود چالش‌های - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - متعددی که در آینده برای انسان به وجود می‌آورد می‌تواند جلوی ارتکاب جرایم با روش‌های قدیمی و متداول را گرفته و برای شناسایی مظنونین و متهمین مورد استفاده قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone