🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  5. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16491.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نقشه راه اینتل برای پردازنده‌های Xeon تا سال ۲۰۲۲ افشا شد

اخیرا نقشه راه اینتل برای پردازنده‌های Xeon افشا شده که ما را با برنامه‌های این کمپانی برای پردازنده‌های «Ice Lake» و «Sapphire Rapids» آشنا می‌کند. طبق این نقشه راه، پردازنده‌های Ice Lake اواخر سه ماهه ...

اخیرا نقشه راه اینتل برای پردازنده‌های Xeon افشا شده که ما را با برنامه‌های این کمپانی برای پردازنده‌های «Ice Lake» - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - و «Sapphire Rapids» آشنا می‌کند.

طبق این نقشه راه، پردازنده‌های Ice Lake اواخر سه ماهه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسند و پردازنده‌های Sapphire Rapids در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند که فاصله اندکی با یکدیگر دارند، با این حال به علت رقابت فشرده در بازار، چنین برنامه‌ای منطقی به نظر می‌رسد.

در حال حاضر اینتل از معماری «Cascade Lake» برای پردازنده‌های Xeon استفاده می‌کند که تا پایان سال - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - جاری میلادی شاهد تغییری در آن نخواهیم بود. پردازنده‌های Ice Lake اینتل در این نقشه راه روی سه پلتفرم مجزا قرار می‌گیرند که یکی از آن‌ها، «Tennesse Pass» است و برای سیستم‌های بهینه با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - گردش کار موازی درنظر گرفته شده است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی

این پلتفرم شامل ۲۴ DIMM و ۴ نوع ماژول می‌شود و در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. در همین زمان شاهد «American Pass» یا «Whitley Lake» با ۲۴ DIMM خواهیم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - بود. علاوه بر این موارد، پلتفرم «Coyote Pass» نیز وجود خواهد داشت که دارای ۳۲ DIMM و ۱۶ NVDIMM به همراه ۸ درگاه PICe و ۲۴ مسیر می‌شود. در این اسناد به دسته «1S Performance» نیز اشاره شده که احتمالا پایانی بر Ice Lake باشد.

پردازنده‌های Ice Lake اینتل مبتنی بر طراحی ۱۰ نانومتری خواهند بود. اگر به دنبال پردازنده‌های Xeon قدرتمندتری باشید، باید تا سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ صبر کنید. «Denali Pass» اولین پلتفرم Sapphire Rapids خواهد بود که جایگزین Tennessee Pass می‌شود و از نسل ششم PCIe و PVC پشتیبانی می‌کند. پلتفرم بعدی «Fox Creek Pass» نام دارد که دارای ۳۲ DIMM و ۱۶ NVDIMM به همراه ۸ درگاه PCIe و ۲۴ مسیر می‌شود.

اینتل در رویداد «Architecture Day 2020» تایید - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - کرد پلتفرم Sapphire Rapids در سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد و قادر به پشتیبانی از رم DDR5 و نسل پنجم PCIe خواهد بود. این کمپانی همچنین به دنبال انتشار «OneAPI» در ادامه سال جاری میلادی است که در راستای برنامه اصلی آن مبنی بر یکپارچه‌سازی اکوسیستم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - دیتاسنتر خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی

اینتل اطلاعاتی درباره معماری این پردازنده‌ها منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود در آن از ۱۰ نانومتری سوپرفین استفاده شود. AMD به پشتیبانی پردازنده‌های «Genoa» از رم DDR5 و PCIe 5.0 اشاره کرده، بنابراین اینتل - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - به دنبال شکست آن در دو بخش است که یکی از آن‌ها خروجی یا عملکرد به ازای هر هسته و همچنین کاهش هزینه هر هسته است.

طبق اطلاعات منتشر شده، ساختار Sapphire Rapids شامل چهار CPU می‌شود که هرکدام از ۱۴ هسته بهره می‌برند. این پردازنده‌ها شامل چهار HBM2 با حداکثر ۶۴ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - حافظه می‌شوند - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - و مجموع پهنای باند به ۱ ترابایت بر ثانیه می‌رسد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی

پردازنده‌های پرچمدار این سری با ۸۰ مسیر PCIe 5.0 در اختیار خریداران قرار می‌گیرند و تعداد کانال به ازای هر CPU برای ۸ خواهد بود. توان طراحی حرارتی بالاترین مدل این پردازنده به ۴۰۰ وات می‌رسد که برای صنعت دیتاسنتر اهمیت چندانی ندارد و هزینه تهیه آن اهمیت بالاتری دارد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی

سایر پردازنده‌های این سری دارای توان طراحی حرارتی ۳۰۰ وات خواهند بود که بالاتر از پردازنده‌های Genoa شرکت AMD است. در حالی که AMD به دنبال عرضه این پردازنده‌ها در اواخر ۲۰۲۱ است، گزارش جدید به ارائه پردازنده‌های اینتل پیش از AMD اشاره می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone