🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15275.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چطور از نشت IP و WebRTC در مرورگرها جلوگیری کنیم؟

اتفاقاتی که اخیرا برای سرویس‌های گوگل رخ داد و مشکلاتی که پیش آمد باعث شد تا یک بار دیگر متوجه شویم وی‌پی‌ان‌های رایگان نمی‌توانند به خوبی کارشان را انجام دهند. این دسته از وی‌پی‌ان‌ها عموما ...

اتفاقاتی که اخیرا برای سرویس‌های گوگل رخ داد و مشکلاتی که پیش آمد باعث شد تا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - یک بار دیگر متوجه شویم وی‌پی‌ان‌های رایگان نمی‌توانند به خوبی کارشان را انجام دهند. این دسته از وی‌پی‌ان‌ها عموما باعث می‌شوند تا ما با مشکلاتی مانند نشت IP مواجه شویم. درواقع حتی با وجود وصل بودن به سرورهای کشور مورد نظر، همچنان بسیاری از سرویس‌های مختلف می‌توانند مبدا آی‌پی شما را شناسایی کنند. درنتیجه امکان استفاده از سرویس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - مورد نظر از شما سلب می‌شود.

اصلی‌ترین دلیل لو رفتن IP کاربران ایرانی در جریان مشکلات گوگل  استفاده از VPNهای رایگان است. برای اینکه بفهمید آیا دچار نشت IP شده‌اید یا خیر می‌توانید با ورود به این سایت موارد مورد نظر را چک کنید، اگر گزینه v6 در اینجا کشوری به جز کشوری که با VPN به آن وصل شدید نشان داده شود (مثلا ایران) باید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - از VPN دیگری استفاده کنید. همچنین می‌توانید از تست‌های مربوط به تست DNS (این سایت) و WebRTC (این سایت) نیز استفاده کنید. اگر در هرکدام از تست‌ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - کشوری غیر از کشوری که به آن وصل شده‌اید را دیدید، بدین معنیست که دچار نشتی اطلاعات شده‌اید.

تماشای ویدیو از آپارات:

تماشای ویدیو از یوتیوب:

 یکی از راهکارها برای در امان ماندن از این اتفاق استفاده از وی‌پی‌ان‌های مطمئن است. اما غیر از آن می‌توانید تنظیمات یا افرونه‌های مختلفی را روی مرورگرتان اعمال کنید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - تا از نشست آی پی و اطلاعاتتان جلوگیری کنند. دانلود کردن افزونه‌ یا در واقع اکستنشن‌ها برای مرورگرها فوق‌العاده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - ساده است. این افزونه‌ها می‌توانند فوق‌العاده کاربردی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - باشند. در خصوص - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - نشت IP می‌توانید از این افزونه‌ها استفاده کنید تا به طور کامل مشکل را برطرف کنند. برای آشنا شدن با روش‌های جلوگیری از نشت IP در ادامه همراهمان باشید.

بیشتر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - بخوانید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone