تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13161.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

امنیت به زبان ساده: پردازش محرمانه به چه معناست؟

پردازش محرمانه یا Confidential Computing مفهومی است که در آن، داده رمزگذاری شده می‌توان درون حافظه پردازش شود تا با محدود کردن دسترسی، از امنیت داده اطمینان حاصل شود. این مفهوم توسط کنسرسیوم پردازش محرمانه ...

پردازش محرمانه یا Confidential Computing مفهومی است که - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - در آن، داده رمزگذاری شده می‌توان درون حافظه پردازش شود تا با محدود کردن دسترسی، از امنیت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - داده اطمینان حاصل شود. این مفهوم توسط کنسرسیوم پردازش محرمانه ابداع و پرومد شده که گروهی شامل - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - سازمان‌هایی است که می‌خواهند ابزارهایی برای پشتیبانی از محافظت داده بسازند. این مفهوم به صورت خاص برای فضاهای ابری عمومی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - مناسب تلقی می‌شوند.

پردازش محرمانه ضمنا روی امنیت مبتنی بر نرم‌افزار و سخت‌افزار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - متمرکز - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - است. به این - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - ترتیب، از امنیت و رمزنگاری داده در برابر تهدیداتی مانند اینسایدرهای بدخواه، آسیب‌پذیری‌های شبکه یا هر تهدید دیگری برای سخت‌افزار یا تکنولوژی‌های نرم‌افزاری که می‌تواند به سوء استفاده از آن‌ها منجر شود اطمینان حاصل - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - می‌گردد.

درحالی که سرویس‌های ابری هر روز بیشتر از دیروز مورد استفاده قرار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - می‌گیرند، ایده پشت پردازش محرمانه اهمیت فراوانی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - یافته است. - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - سازمان‌هایی که - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - از زیست‌بوم پردازش ابری بهره می‌گیرند، می‌توانند از مزیت‌های بیشتر حس امنیتی که با پردازش محرمانه به دست می‌آیند استفاده کنند.

سازمان‌های حاضر در کنسرسیوم پردازش محرمانه در پی ساخت ابزارهای کراس‌پلتفرم برای پردازش محرمانه هستند و ضمنا می‌خواهند اجرای کارهای پردازشی را در آن‌چه «درون‌بوم» نامیده می‌شود -و اساسا محیطی قابل اعتماد برای اجرای عملیات‌های کامپیوتری است- و همینطور درون سیستم عامل‌ها و اپلیکیشن‌ها آسان‌تر کنند.

این کنسرسیوم توسط شرکت‌های تولیدکننده سخت‌افزار، ارائه‌دهندگان سرویس‌های ابری و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - توسعه‌دهندگانی نظیر گوگل، مایکروسافت، آی‌بی‌ام، اینتل، علی‌بابا، آرم و رد هت تشکیل شده است. این گروه می‌خواهد ابزارها و بسترهایش برای پردازش ابری را به صورت کاملا متن‌باز ارائه کند و از سوی دیگر به حمایت از پروژه‌هایی می‌پردازد که قادر به حفاظت از اپلیکیشن‌ها، برنامه‌ها و ماشین‌های مجازی هستند. این گروه به سایر سازمان‌ها نیز در اعمال تغییرات امنیتی محرمانه نیز یاری می‌رساند.خروجی کنسرسیوم پردازش محرمانه تاکنون «بستر کنسرسیوم محرمانه بوده» که بستری عمومی برای توسعه امنیت و اپلیکیشن‌های شدیدا در دسترس به حساب می‌آید.

پردازش محرمانه چطور کار می‌کند؟

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان

به صورت معمول، ارائه دهندگان سرویس‌های ابری، داده را هنگام ذخیره‌سازی یا انتقال رمزگذاری می‌کنند، اما داده به هنگام استفاده دیگر رمزگذاری نشده است. کنسرسیوم پردازش محرمانه روی امن‌سازی داده به هنگام استفاده متمرکز است - خصوصا زمانی که داده درون حافظه پردازش می‌شود. هدف اینست که - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - درحالی که داده رمزگذاری شده باقی مانده، بتوان امکان پردازش آن را درون حافظه مهیا کرد. به این ترتیب، داده‌های حساس به احتمال کمتری مقابل چشم افراد اشتباه قرار می‌گیرند. تنها زمانی که داده رمزنگاری نشده باقی می‌ماند، زمانی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - است که - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - یک کد روی سیستم، به کاربر امکان دسترسی به داده را می‌دهد. این یعنی که داده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - از چشم تامین‌کننده سرویس‌های ابری نیز پنهان می‌ماند.

موارد استفاده

پردازش محرمانه می‌تواند کاربردهای زیادی داشته - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - باشد که همگی به حفاظت از داده در محیطی قابل اعتماد مربوط می‌شوند. برای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - مثال می‌توان از پردازش محرمانه در موارد زیر استفاده کرد:

  • حفاظت از داده در برابر مهاجمین بدخواه
  • حصول اطمینان از سازگاری امنیت داده با قوانین مانند قانون GDPR
  • حصول اطمینان از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - امنیت داده‌های - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - مالی، کلیدهای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - رمزنگاری و هر داده دیگری که باید تحت هر شرایطی امن باقی بماند
  • حصول اطمینان از امنیت داده هنگام انتقال عملیات‌ها به محیطی متفاوت
  • فراهم آوردن امکان ساخت اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند به پلتفرم‌های ابری مختلف انتقال داده شوند

اجزای پردازش محرمانه

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان

از پردازش محرمانه می‌توان در انبوهی از ابزارها و سرویس‌های گوناگون استفاده کرد.

سازمان‌های حاضر در کنسرسیوم پردازش محرمانه همین حالا ابزارهای متنوعی برای اجرای عملیات‌ها در محیط‌های قابل اعتماد توسعه داده‌اند. برای مثال مایکروسافت Open Enclave SDK را ساخت که بستری برای تولید درون‌بوم برای اپلیکیشن‌ها به حساب می‌آید. درون‌بوم‌های - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - تعبیه شده در سرویس ابری Azure مایکروسافت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - با سیستم امنیتی مبتنی بر مجازی‌سازی Windows Server Hyper-V پشتیبانی می‌شوند. SQL Server 2019 هم - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - از پردازش محرمانه پشتیبانی می‌کند و همراه با قابلیت Always Encrypted از راه می‌رسد که درون‌بوم‌هایی امن دارد.

شرکت‌های فعال

از جمله شرکت‌هایی که در کنسرسیوم پردازش محرمانه حضور دارند می‌توان به گوگل، مایکروسافت، آی‌بی‌ام، اینتل، علی‌بابا، آرم، رد هت، بایدو، تنسنت و Swisscom اشاره کرد. - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - هرکدام - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - از این شرکت‌ها ابزارهای خودشان را برای پردازش محرمانه توسعه داده‌اند، باری مثال مایکروسافت Open - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - Enclave و Azure را دارد و گوگل به توسعه Asylo پرداخته است. مایکروسافت در این بین به صورت خاص از یک مدل امنیتی جدید برای آژور بهره گرفته که داده را هنگام انتقال، هنگام سکون و همینطور هنگام استفاده رمزنگاری می‌کند.

Google Asylo هم یک اپلیکیشن دیگر برای پردازش محرمانه است. Asylo از بستر و کیت توسعه نرم‌افزاری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - متن‌باز برخوردار شده که امکان استفاده از درون‌بوم‌های امن را برای پردازش داده فراهم می‌آورد. - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - در این بین رد هت به ساخت بستر Enarx پرداخته که ورژنی دیگر از Open Enclave برای لینوکس و محیط‌های ابری عمومی است.

و در نهایت آرم مشغول توسعه ابزاری به نام Arm TrustZone است که آن هم از پردازش محرمانه پشتیبانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قدسیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یه سوال داشتم تعمیرگاه شما آیا منطقه میدان جهاد مریوان هم تعمیرات داره؟
پاسخ: بله در میدان جهاد شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone