🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40792.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بشقاب‌های خالی؛ چالش اسنپ‌فود در اولین روز اجرای «فودپارتی»

اسنپ‌فود در هفته گذشته خبر از اجرای کمپینی با عنوان «فودپارتی» داد؛ کمپینی که در آن کاربران قادر بودند غذای مورد نظر خود را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنند و که در روز‌های اخیر ...

اسنپ‌فود در هفته گذشته خبر از اجرای کمپینی با عنوان «فودپارتی» داد؛ کمپینی که در آن کاربران قادر بودند غذای مورد نظر خود - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنند و که در روز‌های اخیر تبلیغات مجازی گسترده‌ای برای آن انجام شده بود اما در چند دقیقه ابتدایی آغاز ثبت سفارشات، اپلیکیشن اسنپ‌فود از کار ایستاد.

همین مسئله سبب شد تا حتی کاربرانی که به شکل عادی مایل به دریافت سرویس معمول خود بودند نیز در ثبت سفارش دچار مشکل شوند و البته اعتراض خود را در شبکه‌های اجتماعی نشان داده یا به سراغ رقبایی بروند که قرار بود اسنپ‌فود با همین کمپین، فاصله‌ خود را با آنها بیشتر کند.

فودپارتی قرار بود از ۶ الی ۹ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آبان، بین ساعت‌های ۱۲ الی ۱۵:۳۰ برگزار شود اما - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مهمان‌هایی که دعوت‌شدند، پشت در بسته ماندند. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - «امین سمیعی» مدیر بازاریابی اسنپ‌فود در گفتگو با دیجیاتو آماری را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در همین رابطه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارائه کرد و خبر داد که ۳۰ درصد از سفارشات امروز ناموفق بوده‌اند.

صدایش پشت تلفن بیش از حد خسته است اما با این وجود تلاش می‌کند در هیاهویی که از آن سوی خط به گوش می‌رسد، به سوالات پاسخ‌های دقیقی دهد: «درصد سفارشات موفق ما در روزهای عادی بالاست اما امروز به دلیل چالشی که با آن برخورد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کردیم، این درصد کاهش یافت.»

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

سمیعی علت اصلی از کار افتادن اپلیکیشن اسنپ‌فود را «ترافیک لحظه‌ای فوق‌العاده بالا» عنوان می‌کند و می‌گوید: «در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روز‌های اخیر فقط ۴۲ هزار نفر از میان افرادی که از صفحه فودپارتی بازدید کرده بودند، درخواست داشتند تا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اطلاعات مربوط به این کمپین پیش از آغاز آن برای آنها ارسال شود. کمپین ۱۰ دقیقه ابتدایی به خوبی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جلو رفت اما پس از گذشت چند دقیقه، به دلیل بار زیاد و ترافیک لحظه‌ای فوق‌العاده بالا، با مشکل مواجه شد.»

شروع این کمپین با چالش بزرگی مواجه شد و مدیر بازاریابی اسنپ‌فود هم اعتقاد دارد که چنین اتفاقی می‌تواند روی مشتریان این سامانه تاثیرگذار باشد: «ما دو دسته مشتری داریم. هم کاربرانی که از سفارش خود را از طریق سامانه ما می‌دهند و هم رستوران‌هایی که در واقع مشتری خود ما محسوب می‌شوند. در حالت عادی رستوران‌ها توان پاسخ‌گویی به این حجم از سفارشات را ندارند و با قبلاً با آنها در خصوص این رویداد هماهنگ کرده بودیم. در واقع این اتفاق سخت هم از سوی مشتریان نهایی هم از سوی رستوران‌ها به ما ضربه زد. ۲۰ نفر در اسنپ فود مسئول مستقیم برگزاری این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کمپین بودند.»

سمیعی اشاره می‌کند که اسنپ‌فود امروز از آنچه تصور می‌شد بزرگ‌تر شده است و یکی از دلایل به مشکل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خوردن این کمپین در روز ابتدایی اجرای آن، همین مسئله بوده است: «زمانی که یک کسب‌وکار بزرگ می‌شود، باید فرآیندها را هم به همان نسبت تغییر داد و ما امروز این تجربه را به دست - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آوردیم.»

مدیر بازاریابی اسنپ‌فود رخ دادن چنین اتفاقی را علت توقف کمپین‌های آینده نمی‌داند و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌گوید که قطعا در آینده چنین کمپین‌هایی ادامه خواهند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - داشت اما به شکلی حساب‌شده تر و دقیق‌تر، با اجرای پایلوت‌های منظم. اما آیا در روزهای باقی‌مانده از فودپارتی، یکی از بزرگترین سامانه‌های سفارش آنلاین غذا می‌تواند سرویس مناسبی را به کاربران خود ارائه کند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone