🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40779.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کاترپیلار اسمارت فون جان سخت «CAT S41» را معرفی کرد

کمپپانی «کاترپیلار» در صنعت موبایل چندان شناخته شده نیست اما محصولات منحصربفردی را در این زمینه تولید می کند که بیشتر مناسب افراد شاغل در محیط های صنعتی و پرمخاطره است. این شرکت روز گذشته ...

کمپپانی «کاترپیلار» در صنعت موبایل چندان شناخته شده نیست اما - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - محصولات منحصربفردی را در این زمینه تولید می کند که بیشتر مناسب افراد شاغل در محیط های صنعتی و پرمخاطره است. این شرکت روز گذشته از جدیدترین اسمارت فون خود به نام «CAT S41» رونمایی کرد.   تعمیرات لباسشویی میله در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربیاین موبایل که نسخه به روز شده «CAT S40» به شمار می رود از صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن HD و محافظ صفحه گوریلا گلس 5 بهره می برد که برای پاسخ دادن به لمس با انگشتان خیس یا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دستکش های ضخیم بهینه سازی شده است.تعمیرات لباسشویی میله در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربیاز نظر مشخصات سخت افزاری CAT S41 به چیپست مدیاتک «هلیو P20» با پردازنده هشت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هسته ای و فرکانس 2.3 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین اصلی از سنسور 13 مگاپیگسلی و دوربین سلفی نیز از سنسوری 8 مگاپیکسلی برخوردار هستند و هردوی آنها توانایی تصویربرداری زیر آب را دارند.

نکته ای که این موبایل را از دیگر محصولات کاترپیلار متمایز می کند باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی است که می توان به عنوان یک پاور بانک از آن استفاده کرد.تعمیرات لباسشویی میله در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربیاغلب موبایل های کاترپیلار از جمله همین اسمارت فون علاوه بر تائیدیه IP68 که نشان دهنده مقاوم بودن دستگاه در برابر آب و گرد غبار است با پشت سرگذاشتن آزمون نظامی «MIL-SPEC 810G» مقاومت خود در برابر شوک، رسوب و سقوط از ارتفاع 1.7 متری را ثابت می کنند.

گفتنی است CAT S41 از استانداردهای ارتباطی  LTE/VoLTE پشتیبانی کرده و دارای کلید میانبری است که می توان برای راه اندازی دوربین، فلش و غیره از آن استفاده کرد.

این موبایل میان رده از روز گذشته با قیمت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 449 دلار در فروشگاه های آمازون، «eBay» و چند سایت دیگر عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone