🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  5. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40800.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

خارج از چارچوب ها؛ با عجیب ترین بازی های موبایل آشنا شوید

فرستادن بربرها برای نابودی قلعه دشمن، کنار هم قرار دادن آب نبات ها یا به راه افتادن برای گرفتن پوکمون ها در دنیای واقعی؛ همگی این ایده ها توانسته اند یک تجربه جذاب به بازیکن ...

فرستادن بربرها - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای نابودی قلعه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دشمن، کنار هم قرار دادن آب نبات ها یا به راه افتادن برای گرفتن پوکمون ها در دنیای واقعی؛ همگی این ایده ها توانسته اند یک تجربه جذاب به بازیکن ها هدیه بدهند اما گاهی اوقات نیازمند چیزهای عجیب - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تری هستید.

عناوینی که کاملا خارج از چارچوب همیشگی حرکت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کرده و با مکانیزم های نامتعارف خود بازیکن ها را سرگرم می کنند. برای مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم روی همین اپلیکیشن ها دست گذاشته - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و آن ها را معرفی کنیم. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بنابراین اگر می خواهید با عجیب ترین بازی های موبایل آشنا شوید تا پایان همراه ما باشید.

Goat Simulator

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Coffee Stain
  • قیمت: 4.99 دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

Goat Simulator یکی از عجیب ترین بازی های اسمارت فون ها است و همین عجیب بودنش باعث شده تا هنگام تجربه آن بخندید؛ تاکنون شده فکر کنید که بودن در نقش یک بز چگونه است؟ Goat Simulator همانگونه که اسمش نشان می دهد، یک شبیه ساز بز بوده و بنابراین باید در لباس این حیوان خرابی به بار بیاورید. هر چه قدر هم بیشتر جهان پیرامون تان را نابود نمایید، امتیاز بیشتری به دست - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می آورید. نسخه های گوناگونی از Goat Simulator عرضه شده که به اعتقاد ما، همین نسخه اول از تمام آن ها سرگرم کننده تر است.

Plague Inc

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اوج ایده های دیوانه وار و سادیسمی را می توان در Plague Inc. یافت. عنوانی که به خاطر موضوع هنجارشکنانه اش بدون شک عجیب ترین بازی موبایل است. اگر در اپلیکیشن های شبیه سازی مشابه باید جهان یا منطقه ای را نجات می دادید، حالا در این بازی وظیفه دارید ویروسی را پخش کرده و تمام مردم کره خاکی را به آن بیمار کنید. البته نابودی زمین به آن سادگی ها که انتظار دارید نیست و چالش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های فراوانی پیش روی تان قرار خواهد داشت. Plague Inc به واسطه گیم پلی اعتیادآور و انتخاب های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - زیاد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از سرگرم کننده ترین عناوین اسمارت فون ها به حساب می آید.

Stickman Dismounting

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

  • ناشر: ViperGames
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اندروید [کافه بازار]
  • بازی آفلاین است

ساخته ViperGames عنوان عجیبی است چون جدا از مکانیزم های گیم پلی، ما از تجربه آن لذت می بریم. در بازی کسی را نجات نمی دهید، با دشمنی هم مبارزه نمی کنید. تنها وظیفه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شما پایان دادن به کار استیکمن محبوب با مکانیزم های عجیب و غریب خواهد بود؛ با استفاده از وسیله های مختلفی که دارید، شخصیت داستان را شکنجه دهید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و اگر او بیشترین آسیب را ببیند امتیاز بیشتری به دست می آورید. Stickman Dismounting یکی از جذاب ترین های تلفن های هوشمند است که با دست گذاشتن روی یک ایده سادیسمی عجیب، توانسته موفقیت های زیادی به دست بیاورد.

Plants Vs Zombies

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Electronic Arts
  • قیمت: رایگان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین است

چه کسی فکر می کرد ایده جنگ زامبی ها با گیاهان تا این اندازه بتواند سرگرم کننده باشد؟ در واقع پس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از محبوبیت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عجیب همین عنوان بود که ایده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های نامتعارف کم کم بین توسعه دهندگان جا افتاد و بعدها عناوین جالبی همانند Pizza Vs Skeletons را دیدیم. Plants Vs Zombies یک بازی دفاع از قلعه بوده و باید در لاین های مختلف ساختمان های دفاعی گوناگونی [همان گیاهان] بکارید تا مانع ورود زامبی ها به درون خانه شوید. با وجود اینکه نسخه های زیادی از Plants Vs Zombies عرضه شده ولی هیچکدام به خوبی قسمت اول نیستند.

Beat the Boss

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Game Hive Corp
  • قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین است

از رییس خود عصبانی هستید؟ با Beat the Boss می توانید به آرامش اعصاب برسید. همانند Stickman Dismounting که در آن باید با وسیله های فراوان، شخصیت داستان را شکنجه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دهید در این عنوان هم مهمترین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - وظیفه شما کتک زدن رییس تان است. البته برخلاف Stickman Dismounting که خلاقیت بازیکن نقش پر رنگ تری در کسب امتیاز داشته و حتی کوچک ترین حرکت ها می تواند در رکوردشنی تاثیر گذار باشد اما Beat the Boss گیم پلی سر راست تری دارد. بنابراین برای کسانی که حوصله پیچیدگی ندارند مطمنا ساخته Game Hive Corp گزینه بهتری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone