🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40796.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی DJI و معرفی دستگاهی که می تواند پهپادها را تا شعاع ۵ کیلومتری ردیابی کند

امروز کمپانی DJI به عنوان یک از اصلی ترین سازندگان پهپادها در دنیا از اسکنری رونمایی کرد که می تواند تا شعاع ۵ کیلومتری هرگونه حرکت پهپادها را شناسایی و ردیابی نماید. این دستگاه که «AeroScope» ...

امروز کمپانی DJI به عنوان یک از اصلی ترین سازندگان پهپادها در دنیا از اسکنری رونمایی کرد که می تواند تا شعاع ۵ کیلومتری هرگونه حرکت پهپادها را شناسایی و ردیابی نماید.

این دستگاه که «AeroScope» نام دارد در حال حاضر تنها می تواند پهپادهای ساخت DJI را شناسایی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کند، اما کمپانی سازنده اعلام کرده می تواند با تغییری مختصر امکان ردیابی تمام پرنده های کوچک را در محدوده برد دستگاه فراهم آورد. چنین قابلیتی برای دستگاه های امنیتی موهبتی بزرگ محسوب می شود.

اساس کار این دستگاه بر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ردیابی امواج رادیویی رد و بدل شده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بین پرنده و دستگاه کنترل از راه دور آن بنا شده. دستیابی به این امواج سبب می شود تا دستگاه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بتواند در کسری از ثانیه به تمام اطلاعات مورد نیاز خود از جمله مدل، شماره سریال، سرعت، موقعیت مکانی خود و هدایتگر و حتی ارتفاع و سمت حرکت آن دست یابد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

شرکت DJI اطمینان داده که با کمک این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دستگاه نمی توان هدایت پهپادها را به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دست گرفت یا محتوای ویدیویی آن را هک کرد. ضمن این که قابلیت های خاص AeroScope قرار است تنها در اختیار مراجع امنیتی رسمی و با - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کسب مجوزهای لازم باشد.

سازندگان علاقه ای ندارند تا از طریق راهکارهای غیر مجاز یا همان هک کردن اقدام به شناسایی و ردیابی پهپادهای ساخته شده توسط سایر کمپانی نمایند، بلکه آنها از بقیه سازندگان دعوت کرده اند تا قابلیت های پرنده های مکانیکی ساخت خود را با AeroScope همگام سازند.

از دیدگاه DJI وجود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این اسکنر پرکاربرد می - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تواند - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تا حدودی از حساسیت ها برای پرواز پهپادها در برخی مکان ها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بکاهد و مسیر را برای استفاده بیشتر از آنها به خصوص در محیط های شهری را هموار سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone