🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40798.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

وان پلاس 5T احتمالاً اوایل آذر ماه رونمایی شود

همین چند روز قبل بود که تصویری مبهم از موبایل وان پلاس 5T پیش از رونمایی منتشر شد. حال ایوان بلس افشا کننده مشهور مدعی شده که کمپانی OnePlus خود را برای معرفی رسمی این محصول در ...

همین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - چند روز قبل بود که تصویری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مبهم از موبایل وان پلاس 5T پیش از رونمایی منتشر شد. حال ایوان بلس افشا کننده مشهور مدعی شده که کمپانی OnePlus خود را برای معرفی رسمی این محصول در اواخر ماه نوامبر (اوایل آذر ماه) آماده می سازد.

چنین رونمایی مسبوق به سابقه نیز هست. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - موبایل ساز چینی موبایل وان پلاس 3T را در اواخر ماه نوامبر سال قبل معرفی و روانه بازار نموده بود. البته بر خلاف 3T که نسخه بهبود یافته پرچمدار آن سال یعنی وان پلاس 3 به شمار می رفت، موبایل 5T قرار است علاوه بر بهبودهای سخت افزاری، از لحاظ ظاهری نیز تفاوت هایی با پرچمدار ۲۰۱۷ شرکت OnePlus داشته باشد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

از جمله این تغییرات می توان به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ و نسبت تصویر 18:9 و همچنین حضور سنسور اثر انگشت در بدنه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پشتی اشاره کرد. با این وجود باز هم انتظار می رود که این محصول شباهت قابل توجهی به موبایل محبوب وان پلاس 5 داشته باشد.

طبق پیش بینی ها وان پلاس 5T نسبت به پرچمدار معرفی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده در ابتدای سال ۲۰۱۷ با قیمت بیشتری روانه بازار شود، گرچه هنوز رقم دقیق آم مشخص نشده است. یک احتمال نه چندان قوی دیگر نیز در خصوص موبایل مورد بحث وجود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارد، این که شاید OnePlus بخواهد به جای 5T آن را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با نام وان پلاس 6 و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به عنوان پرچمدار بعدی اش راهی بازار سازد.

احتمالاً در هفته های آینده باز هم از این تلفن هوشمند خواهیم شنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone