🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40793.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هرآنچه باید در مورد خدمات رومینگ اپراتورهای ایرانی بدانید

اپراتورهای موبایل ایران در سال‌های اخیر تلاش داشته‌اند تا خدمات مناسبی را در خارج از خاک ایران نیز در اختیار مشترکین خود قرار دهند و رقابتی را در زمینه تعداد کشورهای تحت پوشش خود آغاز ...

اپراتورهای موبایل ایران در سال‌های اخیر تلاش داشته‌اند تا خدمات مناسبی را در خارج از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خاک ایران نیز در اختیار مشترکین خود قرار دهند و رقابتی را در زمینه تعداد کشورهای تحت پوشش خود آغاز کرده‌اند؛ رقابتی که این روز‌ها داغ‌تر از هر زمان دیگری شده است.

ایرانسل خبر می‌دهد که با بر بهره‌مندی از گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین‌الملل نسل سه در ۱۴۵ کشور، با ۲۶۸ اپراتور خارجی همکاری می‌کند تا مشترکین ایرانی بتوانند در خارج از کشور نیز خدمات قابل‌قبولی را دریافت کنند. این اپراتور در ۴۲ کشور و با همکاری ۵۵ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپراتور، قادر به ارائه خدمات نسل چهار شده است. اما وضعیت اپراتورهای اول و سوم ایران چگونه هستند؟ 

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
نقشه کشورهای تحت پوشش شبکه رومینگ بین‌الملل رایتل

رایتل اما با ارائه یک نقشه در وب‌سایت خود، خبر می‌دهد که کاربران این اپراتور می‌توانند در ۴۶ کشور خدمات نسل چهار را دریافت کنند. این در حالیست که خدمات رومینگ نسل سوم اپراتور سوم در ۱۳۴ کشور در دسترس مشترکینش قرار دارند.

در این میان همراه اول که در دو سال اخیر بیشتر تمرکز خود را روی نوسازی تجهیزات شبکه در داخل ایران و ارائه نسل چهارم قرار داده، در ۱۱۲ کشور خدمات رومینگ 3G و در ۱۲ کشور نیز به ارائه رومینگ 4G یا «نوترینو» می‌پردازد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

در جدول فوق می‌توانید تعداد کشورهای تحت پوشش 4G و 3G اپراتورهای ایرانی را مشاهده کنید و با مراجعه به وب‌سایت این اپراتور‌ها، لیست کشور‌ها و تعرفه‌های رومینگ در آنها را مشاهده کنید.

تعرفه رومینگ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سه اپراتور ایران

در زمینه تعرفه‌های ارائه شده برای خدمات رومینگ، همراه اول پایین ترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد. این اپراتور برای ارسال هر پیامک مبلغی بین ۱۴۹ تا ۱۷۰۰ تومان از کاربر اخذ می‌کند. همچنین نرخ دیتای اینترنت به ازای هر مگابایت دانلود ۱۴۹ تومان الی ۴۱ هزار تومان است. هزینه مکالمات با ایران میان ۵۴۹ تومان تا ۲۶ هزار تومان متغیر بوده و دریافت مکالمه از ۶۴۹ تومان تا ۹ هزار تومان هزینه می‌برد. هزینه تماس - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داخلی در این اپراتور نیز ۵۴۹ تومان تا ۱۳ هزار و پانصد تومان است.

در مقابل نرخ ایرانسل برای ارسال هر پیامک بین هزار تا دوهزار تومان بوده و مکالمه با ایران و تماس داخلی هر دو از ۲ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تا ۱۰ هزار تومان هزینه می‌برد، ضمن اینکه هزینه دریافت تماس نیز ۲ تا چهار هزار تومان است. دیتای مصرفی به ازای هر مگابایت نیز با توجه به اپراتور همکار خارجی بین ۵۰۰ تومان تا ۴۴ هزار تومن هزینه می‌برد.

اما ارسال هر پیامک با سیم‌‌کارت‌های رایتل نیز از ۲۰۰ تومان الی ۱۰ هزار تومان قیمت دارد. اپراتور سوم نرخ تماس با ایران را بین ۱۵۰۰ تومان تا ۱۲ هزار تومان حفظ نموده و بابت تماس داخلی نیز ۱۵۰۰ تومان تا ۴۰ هزار تومان از کاربر هزینه اخذ می‌کند. هزینه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دریافت تماس در این اپراتور به میزان ۲ الی ۲۳ هزار تومان بوده و برای دانلود هر مگابایت دیتا ۳۰۰ تومان الی ۷۷ هزار تومان خواهید پرداخت.

نکته قابل توجه اینجاست که دریافت پیامک در هر سه اپراتور رایگان بوده و تفاوت موجود میان نرخ‌های ارائه شده توسط - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپراتور ها، بعلت گوناگونی اپراتورهای خارجی‌ است که خدمات را ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که تمام قیمت‌های فوق برای آبان ۹۶ هستند.

نحوه استفاده

برای فعال‌سازی سرویس رومینگ در موبایل‌هایی با سیستم عامل اندروید ابتدا باید در منوی تنظیمات (Settings) گزینه شبکه‌های موبایل (Mobile Networks) را انتخاب نمود. پس از انتخاب حالت شبکه (Network Mode)، گزینه WCDMA (preferred)/GSM را تیک زده و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای انتخاب - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپراتور مورد نظر به صورت دستی، اپراتورهای شبکه (Network operators) را انتخاب نمایید. از منوی باز شده شرکت مخابراتی (Service Provider) گزینه جستجوی شبکه (search networks) را انتخاب کنید. در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - منوی باز شده، اپراتور موردنظر (که قبلا از همکاری و نرخ‌های آن اطلاع دارید) را تیک بزنید.

اما برای فعال سازی این سرویس در سیستم عامل iOS ابتدا به قسمت تنظیمات تلفن همراه خود وارد شوید و از منوی Settings، زیرمنوی Carrier را انتخاب کنید. برای انجام تنظیمات و انتخاب اپراتور مورد نظر به صورت دستی، گزینه Automatic را به حالت خاموش درآورید و پس از آن به انتخاب اپراتور مورد نظر را بپردازید. پس از بازگشت به منوی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - setting و انتخاب زیر منوی Cellular، گزینه Cellular Data و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Data - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Roaming را فعال نمایید.

باید توجه داشت که با بهره‌گیری از سرویس رومینگ اپراتورهای ایران، در کشور مقصد نیازی به خرید سیم‌کارت کشور میزبان و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پرداخت هزینه‌های اضافی نخواهد بود. استفاده‌کنندگان از سرویس رومینگ می‌توانند از سیم‌کارت ایرانی خود برای برقراری و دریافت تماس و پیامک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در کشورهای طرف قرارداد استفاده نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر الیا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با احترام خدمت شما، یکی از ایرادات رایج جارو برقی کنوود مدل VC7050، عدم جذب چربی و روغن است که می تواند مانع از راندمان بالای دستگاه شود. برای تعمیر این مشکل، می توانید به تعمیرگاه مجاز کنوود در منطقه شهرک ولیعصر شهر آذرشهر مراجعه کنید. راه حل های احتمالی مرتبط با ورود ذرات خارجی در شیارهای مکش را بررسی کرده و پس از تعیین علت، مراتب را با شما توضیح داده و تعمیر دستگاه را انجام خواهند داد. لهجه این جواب، به کاربرانی که به دنبال راه حل جدی هستند، صمیمانه و رسمی خواهد بود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone