🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40780.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هجوم کاربران برای پیش خرید آیفون 10 و اتمام موجودی اپل

دیروز، جمعه 5 آبان ماه بالاخره پس از هفته ها انتظار، امکان پیش خرید آیفون 10 فراهم شد، ولی تنها ساعاتی پس از شروع فروش این اسمارت فون، موجودی آن به پایان رسید. به دنبال ...

دیروز، جمعه 5 آبان ماه بالاخره پس از هفته ها انتظار، امکان پیش خرید آیفون 10 فراهم شد، ولی تنها ساعاتی پس از شروع فروش این اسمارت فون، موجودی آن به پایان رسید. به دنبال استقبال خریداران، اپل اعلام کرد که میزان پیش خریدها فراتر از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - انتظارشان بوده.

گفتنی است در روزهای اخیر خبرهای بسیاری در خصوص تولیدات آیفون 10 و نیز عرضه محدود آن در ابتدای سال جاری شنیده بودیم؛ اخیراً بلومبرگ گزارش کرد که اپل به منظور افزایش سرعت تولید، کیفیت ماژول های Face ID را کاهش داده؛ البته کمی بعد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - این موضوع تکذیب شد.

همچنین پیش از آن نیز شنیده شده بود که علاوه بر پنل های نمایشگر پرچمدار اپل، برد مرتبط با سنسورهای Face ID و آنتن این موبایل نیز از مقصرین اصلی کاهش سرعت تولید آیفون 10 هستند و کوپرتینویی ها برای حل مشکل قصد دارند مدیر عملیاتی خود، «جف ویلیامز» (Jeff Williams) را راهی مقر شرکت سازنده آیفون، یعنی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - فاکسکان در تایوان کنند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران
ماژول دوربین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - Face ID از مقصرین اصلی کاهش سرعت تولید آیفون 10

«مینگ چی کو» (Ming-Chi Kou) تحلیلگر با سابقه موسسه «KGI Securities» نیز در گزارش خود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - اعلام نمود که آیفون 10 در دو هفته ابتدایی عرضه، تنها در تعداد بسیار محدود 2 الی 3 میلیون عدد به بازار خواهد آمد.

لازم است یادآوری کنیم که آیفون X از 12 آبان ماه، در فروشگاه های اپل در سراسر جهان، از ساعت 8 صبح به وقت محلی، آماده فروش خواهد بود. قیمت این تلفن هوشمند نیز برای نسخه های با 64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب 999 و 1149 دلار درنظر گرفته شده. البته مشخص نیست که آیا پرچمدار جدید در فروشگاه ها هم با مشکل عرضه محدود مواجه خواهد شد یا خیر. برای فهمیدن این موضوع باید تا جمعه آتی صبر نماییم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone