🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40781.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا گلکسی نوت 9 به حسگر اثر انگشت یکپارچه در زیر نمایشگر مجهز می شود؟

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، شرکت سامسونگ هفته گذشته پتنتی را در کره جنوبی به ثبت رساند که به قرارگیری حسگر اثر انگشت گلکسی اس 9 در زیر نمایشگر و به صورت یک ...

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، شرکت سامسونگ هفته گذشته پتنتی را در کره جنوبی به ثبت رساند که به قرارگیری حسگر اثر انگشت گلکسی اس 9 در زیر نمایشگر و به صورت یک بریدگی اشاره دارد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اما به گفته مدیر بازاریابی شرکت کره - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ای، فناوری مورد بحث احتمالاً برای عرضه در گلکسی اس 9 آماده نخواهد شد و همان طور که مینگ چی کو قبلاً پیش بینی کرده بود، سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر سامسونگ به احتمال زیاد همراه با گلکسی نوت 9 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

احتمال وجود سنسور - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زیر نمایشگر به صورت یک بریدگی تقریباً نزدیک به صفر است

البته باید در نظر داشت که بنا به گزارشات، شرکت سامسونگ قصد دارد در گلکسی نوت 9 هم از همان پنل نمایشگر گلکسی نوت 8 استفاده کند که در کنار این اخبار، پتنت جدید کمپانی برای ادغام حسگر اثر انگشت با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نمایشگر نیز به حفظ المان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - های طراحی موجود و همچنین «Infinity Display» اشاره دارد و در مجموع می توان گفت که احتمال وجود سنسور زیر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نمایشگر به صورت یک بریدگی تقریباً نزدیک به صفر است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که بر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اساس اطلاعات پتنت جدید سامسونگ، کمپانی اسکنر اثر انگشت مورد بحث را به یک سنسور فشار نیز مجهز کرده که امکان حفظ دیزاین و عدم تغییر پنل جلویی را فراهم می کند.

گفتنی است بنا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بر اطلاعات موجود، گلکسی نوت 9 سال آینده با یک نمایشگر 6.32 اینچی معرفی می شود و اکثر تغییرات آن مربوط به بهبود ویژگی های کنونی نوت 8 و سخت افزار داخلی دستگاه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone