🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40803.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی سه ماهه سوم سال 2017 ال جی؛ واحد موبایل همچنان زیان می دهد

شرکت ال جی الکترونیکس باز هم نشان داد که کسب منفعت از فروش موبایل یا حتی سر به سر کردن دخل و خرج کار بسیار دشواریست. طی دو سال گذشته، ال جی موبایل تنها یک ...

شرکت ال - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جی الکترونیکس - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باز هم نشان داد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که کسب منفعت از فروش موبایل یا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حتی سر به سر کردن دخل و خرج کار بسیار دشواریست.

طی دو سال گذشته، ال جی موبایل تنها یک فصل را با سودآوری پشت سر گذاشته که به شش ماه قبل، یعنی پس از معرفی موبایل پرچمدار G6 بر می گردد. رقم این سود اندک برابر 3.2 میلیون دلار بود و پیش از آن باید به سه ماهه نخست سال 2015 - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برویم تا دوباره سودآوری این بخش را ببینیم.

ال جی موبایل در سه ماهه سوم امسال 331 میلیون دلار ضرر کرده است

در ادامه این روند نزولی، ال جی جدیدترین گزارش مالی خود را برای سه ماهه سوم سال 2017 منتشر کرده که از تراز منفی 375.3 میلیارد وون معادل 331.37 میلیون دلار حکایت دارد. این مقدار زیاندهی اگرچه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کمتر شده، اما در مقایسه با سه ماهه قبلی افزایش چشمگیری را نشان می دهد. ال جی در سه ماهه دوم سال جاری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - میلادی 132.4 میلیارد وون معادل 117.27 میلیون دلار ضرر کرده بود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

این شرکت کره ای اعلام کرده که توانسته 13.7 میلیون دستگاه موبایل را در سرتاسر جهان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عرضه کند که اندکی از رقم 13.9 میلیون مربوط به مدت مشابه سال قبل کمتر است. طبق - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گزارش، عرضه موبایل آنها در کره جنوبی و آمریکا به نسبت سه ماهه قبل، به ترتیب 44 و 9 درصد افزایش داشته، اما هنوز با سابقه درخشان آنها در سال 2014 و عرضه 59 میلیون دستگاه تلفن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - همراه فاصله زیادی دارد.

البته ال جی موبایل های خوبی را در سبد محصولاتش دارد. پرچمدار قبلی آنها یعنی G6 اولین موبایلی بود که با حاشیه اندک و نسبت تصویر 2:1 وارد بازار شد. با این حال خود شرکت سازنده هم اعتراف کرد که فروش این محصول - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مطابق انتظار آنها نبوده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

رقابت در سطح پرچمداران همیشه سخت بوده، ولی ال جی معمولاً بخش بزرگی از بازار میان رده ها را به خود اختصاص می داد. حال با پر شدن بازار از محصولات پرشمار سازندگان چینی، ال - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جی این بخش را هم از دست داده است.

تمام شرکت ها به جز اپل با مشکل سودآوری از فروش موبایل مواجهند

ال جی در این زمینه تنها نیست و دیگر تولید کنندگان مطرح - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بازار هم در وضعیتی مشابه گرفتار شده اند. سونی طی سال های اخیر حجم تولید بخش موبایلش را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تا حد زیادی کاهش داده تا از زیان بیشتر جلوگیری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کند. اچ تی سی هم که در گذشته ای نه چندان دور یکی از برترین بازیگران دنیای موبایل به شمار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می رفت، مجبور شد سرمایه گذاری 1.1 میلیارد دلاری گوگل را بپذیرد تا از بحران مالی نجات یابد. حتی سامسونگ که در کنار اپل یکی از قطب های بازار موبایل محسوب می شود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نیز بیشتر از طریق تأمین قطعات سود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می کند تا از فروش موبایل های پر طرفدارش.

با این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حالا زیان واحد موبایل برای ال جی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بحران ساز نیست، چون آنها برخلاف HTC بخش های موفق دیگری در کسب و کارشان دارند که یکدیگر را به خوبی پوشش می دهند. به عنوان مثال در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، سود خالص ال جی به 456 میلیون دلار رسید که 15 درصد نسبت به سه ماهه قبلی افزایش داشت. درآمد تمامی چهار بخش اصلی تجارت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آنها بیشتر شده و اکثراً سودآور بوده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone