🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  4. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40794.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Network Analyzer؛ ابزاری حرفه ای برای تحلیل شبکه های وای فای

همیشه قطعی یا اختلال در اینترنت به خاطر عملکرد ضعیف سرویس دهنده های اینترنتی نیست. گاهی اوقات باید ریشه مشکل را از مودم و عملکرد آن در پخش امواج جستجو کرد. حتی ممکن است شخصی ...

همیشه قطعی یا اختلال در اینترنت به خاطر عملکرد ضعیف سرویس دهنده های اینترنتی نیست. گاهی اوقات باید ریشه مشکل را از مودم و عملکرد آن در پخش امواج جستجو کرد. حتی ممکن است شخصی مشغول سوء استفاده از اینترنت باشد و شما متوجه این موضوع - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نشده باشید.

اپلیکیشن Network - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Analyzer در چنین موقعیتی به کارتان می آید؛ ابزاری حرفه ای برای تحلیل دقیق - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شبکه های وای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فای اطراف که نه تنها برای تشخیص مشکلات - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاربرد دارد بلکه از پس کارهای دیگری مثل شناسایی دیوایس های متصل به شبکه، تست پینگ و کمک به انتخاب سریع ترین شبکه وای فای هم بر می آید.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

Network Analyzer برای رسیدن به این اهداف، ابزار مختلفی در اختیارتان قرار می دهد که در ادامه به آن ها می پردازیم. به محض ورود به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این اپلیکیشن، صفحه Information یا اطلاعات را مشاهده خواهید کرد.

اینجا تمام اطلاعات مربوط به ارتباط اینترنتی، شبکه وای فای یا اینترنت دیتایی که به آن متصل شده اید را می بینید؛ از آدرس آی پی گرفته تا آدرس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مک، سرعت ارتباط، قدرت سیگنال، میزان دیتای رد و بدل شده، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وضعیت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سیم کارت و به طور کلی هر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آمار و ارقامی که با نگاه به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آن بتوان ارتباط سالم و بدون مشکل با اینترنت را از آن استنباط کرد.

طبیعتا اطلاعات فنی و ارزشمند این قسمت می توانند برای عیب یابی و تشخیص مشکلات وای فای بسیار مفید و کاربردی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ظاهر شوند. اما یکی دیگر از وظایف Network Analyzer این است که بتواند بهترین شبکه وای فای ممکن برای استفاده را به شما معرفی کند.

مثلا فرض کنید وارد یک پاساژ شده اید و ده ها اینترنت وای فای رایگان دور و برتان را فرا گرفته اند، اما نمی توانید با اطمینان بگویید که کدام شبکه پایدارترین و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قدرتمندترین سیگنال ممکن را به محدوده شما می فرستد. ابزار Wi-Fi Signal اپلیکیشن با نمایش قدرت سیگنال لحظه ای هر مودم به صورت عدد یا روی نمودار، تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین ارتباط وای فای را برایتان آسان می کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در تکمیل قابلیت قبلی هم ابزار LAN Scan را در اختیار دارید که دستگاه های متصل شده به مودم های وای فای را به نمایش می گذارد. به لطف این ابزار می توانید مودمی را پیدا کنید که افراد کمتری مشغول استفاده از پهنای باند اینترنتی آن هستند تا ارتباط پایدارتر و سریع تری داشته باشید. البته یک مزیت دیگر ابزار مورد بحث می تواند این باشد که سوء استفاده کنندگان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یا به اصطلاح دزدان وای فای را هم از طریق آن شناسایی کنید.

Network Analyzer در بخش دیگری به نام Query یا جستار می تواند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اطلاعاتی مثل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پینگ، Whois (اطلاعات مرتبط با مالکیت دامنه) و DNS یک وبسایت یا آی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پی آدرس خاص را هم برایتان به نمایش بگذارد که احتمالا بیشتر از کاربران عادی باب میل وبمسترها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باشد.

تمامی مواردی که گفتیم را می توانید در نسخه رایگان اپلیکیشن تجربه کنید، هر چند برای دسترسی به امکانات بیشتر (مثل تست سرعت، آنالیز و مقایسه پینگ و دسترسی به نمودارهای متنوع تر) می توانید نسخه 3.99 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دلاری و حرفه ای اپلیکیشن را بخرید.

البته امکانات نسخه رایگان Network Analyzer برای استفاده کاربر معمولی کافی به نظر می رسند. اگر اخیرا در اتصال به اینترنت با مشکل کندی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یا قطعی ارتباط مواجه هستید، احساس می کنید کسی مشغول سوء استفاده از وای فای شماست یا صرفا می خواهید وضعیت وای فای خانه یا محل کارتان را دقیق - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تر بسنجید، حتما دانلود و نصب Network Analyzer را به شما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - توصیه می کنیم .

دانلود از گوگل پلی - دانلود از لینک کمکی - دانلود از اپ استور 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone